مهشید اشتری، عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان درباره وضعیت این رشته در سالی که گذشت به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: سال 99 در کل نه فقط برای ما بلکه برای همه رشته ها سال بدی بود. بخاطر کرونا همه چیز تعطیل شد. سال سخت و بدون مسابقه‌ای را تا به امروز پشت سر گذاشتیم اما خوشبختانه با همت فدراسیون از اول دی استارت مسابقات لیگ زده شد و پس از حدود یک سال دوری از اردو و مسابقات در یک رویداد حرفه‌ای خودمان را محک زدیم. مسابقات لیگ به هر جهت از نظر کیفی کارآیی همیشگی را نداشت.

او ادامه داد: به هر حال یک سال تمرین گروهی نداشتیم و این دوری باعث شده بود هم از نظر آمادگی روحی و هم از نظر آمادگی جسمانی کیفیت لازم را نداشته باشیم. لیگ در دو مرحله رفت و برگشت برگزار شد، خوشبختانه تیم‌ شهر بابک هم با داشتن 5 ملی پوش در هر دو مرحله با اختلاف صدرنشین شد.

اشتری خاطرنشان کرد: در سطح باشگاهی برگزاری رقابت‌های لیگ خیلی در حفظ آمادگی جسمی و روحی بازیکنان موثر بود اما لغو مسابقات جهانی همه را ناراحت کرد چرا که در سال‌های آینده ورودی به این مسابقات سخت‌تر خواهد بود. در سال 1400 فقط آرزو می کنم که کرونا تمام شود و دوباره برگردیم به روال همیشگی خودمان تا بتوانیم در مسابقات بین المللی هم شرکت کنیم.

عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: کرونا جزو تلخ ترین اتفاقات سال 99 بود اما در کنارش تا حدی نکات مثبت برای خودم داشت. همیشه به دلیل مشغله کاری و تمرینان فرصت بسیار کمی داشتم که کنار خانواده باشم اما الان بیشتر اوقاتم را خانه هستم و به نوعی آن نبودن ها را جبران می کنم. 4