به گزارش برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص حزئیات این حادثه گفت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌۴:۳۰ بامداد امروز یک مورد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، ورودی شهرک خاور شهر به سامانه ۱۲۵ سازمان اتش نشانی شهردهاری تهران گزارش شد.

او افزود: بلافاصله یک ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شد.

ملکی تصریح کرد: یک دستگاه خوردو سواری زانتیا با دو سرنشین که هر دو مرد و حدود ۲۴،۲۵ساله به هنگام حرکت به دلایل نا مشخص از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با تیر چراغ برق، خودرو کاملا متلاشی شده و قطعات ان به اطراف پرتاب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: دو نفر سرنشین نیز به بیرون خودرو پرتاب شده و در حاشیه خیابان بودند. آتش نشانان سریعا عملیات خود را آغاز کردند و خوشبختانه خودرو شعله ور نشده بود اما خودرو در حالت واژگون بود.

ملکی گفت: به احتمال زیاد این خودرو چندین بار وازگون شده بود که افراد سرنشین از خودرو پرتاب شده بودند. پلیس راهور ارزیابی های لازم را انجام خواهد داد تا دلیل اصلی حادثه مشخص شود.

او ادامه داد: هر دو نفر در حالی تحویل عوامل اورژانس شدند که دچار مصدومیت بسیار شدیدی بودن و علایم حیاتی آنان بسیار ضعیف بود.

ملکی با اشاره به وقوع حادثه مشابه دیگری بیان کرد: سب گذشته نیز در محدود باغ گیاه شناسی نیز یک دستگاه خورد سواری سمند وارد لاین مخالف شده و در حاشیه خیابان با یک درخت قطور برخورد کرده و آسیب شدیدی دیده بود که راننده در داخل خودرو مبحوس شده بود که توسط عوامل آتش نشانی خوردو خارج شد که مشخص شد  متاسفانه این فرد جان خود را از داده است.