شهر خبر

ملی‌پوش نورسلطان چطور از چرخه مدعیان تیم ملی کشتی فرنگی خارج شد؟


ملی‌پوش نورسلطان چطور از چرخه مدعیان تیم ملی کشتی فرنگی خارج شد؟

حامد تاب که عضو وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی نورسلطان بود، اکنون جایی در اردوی المپیک ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در وزن 67 کیلوگرم تیم ملی فرنگی، حامد تاب از استان خوزستان در سال 2019 به عضویت تیم ملی درآمد و در همان دور اول مسابقات نورسلطان، مغلوب اسماعیل بوررو مولینا از کوبا شد و مسابقات را بدون مدال به پایان رساند.

این کشتی‌گیر اکنون جایی در اردوی تیم ملی فرنگی ندارد و در وزن 67 کیلوگرم مسابقات گزینشی محمدرضا گرایی و در رقابت‌های قهرمانی آسیا حسین اسدی راهی آلماتی قزاقستان می‌شوند.

اما دلیل عدم دعوت از حامد تاب که در نورسلطان ملی پوش بود، چیست؟

در این رابطه محمد بنا به تسنیم گفت: حامد تاب می‌گوید من در آسیایی و جهانی گذشته ملی پوش بودم، اما حالا در اردو نیستم. او از چرخه انتخابی که برای جهانی نورسلطان وجود داشت، وارد اردو شده و ملی پوش شد اما بعد از آن، درحالیکه گفته بودیم همه غیر از سه کشتی گیر عنوان دار و سهمیه گرفته مسابقات جهانی نورسلطان فقط می‌توانند در جام تختی کشتی نگیرند، او در جام تختی روی تشک نرفت. گفته بودم هر کسی در جام تختی کشتی نگیرد جایی در تیم ملی ندارد، همانطور که قبلا او در مجارستان همراه با جواد رضایی طلا گرفته بود و در جام وهبی امره هم اول شده بود تا به جهانی و آسیایی رفت و باخت، حالا هم در جام تختی کشتی نگرفت و به اردو نیامد. همه کسانی که در مورد حضورشان در اردو صحبت می‌کنند، باید به عملکرد دو ساله شان نگاه کنند.



انتهای پیام/