شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتباطات

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات:

پژوهش و نوآوری اصلی ترین راهبرد پشتیبانی از تولید است

پژوهش و نوآوری اصلی ترین راهبرد پشتیبانی از تولید است

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پژوهش و نوآوری، اصلی ترین راهبرد غلبه بر محدودیت‌ها و پشتیبانی از تولید است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان با اشاره به شروع سال ۱۴۰۰ که به نام «سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده است گفت: از آنجا که پژوهش و نوآوری، اصلی ترین راهبرد غلبه بر محدودیت‌ها و پشتیبانی از تولید است لذا وظیفه سنگین‌تری بر عهده داریم تا به کمک بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در راستای پشتیبانی و مانع زدایی بشتابیم و تحقق شعار سال را عینیت ببخشیم.

وی با تاکید بر اینکه نوروز یادآور تحول و بازآفرینی است، تحولی که نتیجه اش زیبایی و ثمره‌اش حیات و زندگی است، ادامه داد: هیچ پیشرفتی بدون تحول اتفاق نمی‌افتد و شاید اولین قدم در این خصوص تحول در درون و فکر خودمان باشد، آنجا که بپذیریم «ما هم می‌توانیم».

یزدانیان گفت: تحولات دنیای امروز به کمک ارتباطات و فناوری اطلاعات سرعتی مضاعف یافته و این بخش نقش بی بدیلی در پیشرفت جوامع بشری داشته و دارد. دنیای آینده متعلق به دنیای دیجیتال است و تحقیق و پژوهش لازمه این واقعیت است.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این پژوهشگاه با بیش از پنجاه سال قدمت، توانسته خدمات بزرگی به توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه کند که منجر به نگاه مثبت بخش خصوصی و دولتی به این مجموعه شده است. بر این اساس از همه همکاران در این پژوهشگاه می‌خواهم که در سال جدید با تلاشی مضاعف و انگیزه‌ای دوچندان در پژوهش و توسعه علم ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور فعالیت کنند.