شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ذوب‌آهن#سال 99#فوتبال#تیم فوتبال

محمدزاده: قرار بود با هادی محمدی و درواز‌بان دوم تراکتور معاوضه شوم/ سال ۹۹ برای ذوب‌آهن خوب نبود


محمدزاده: قرار بود با هادی محمدی و درواز‌بان دوم تراکتور معاوضه شوم/ سال 99 برای ذوب‌آهن خوب نبود

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: سال ۹۹ برای تیم ما خوب نبود و امیدوارم در سال جدید روزهای خوبی را تجربه کنیم.

وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شکست ذوب‌آهن برابر پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط این بازی خاص بود و دو تیم موقعیت زیادی نداشتند، سبک بازی پیکان طوری بود که آنها عقب‌نشینی می‌کردند و چشم به ارسال‌های بلند و پرتاب اوت داشتند. در مجموع این بازی شبیه بازی‌های لیگ دسته اول بود، البته ما یک موقعیت هم به حریف ندادیم و متاسفانه روی یک شوت از راه دور گل خوردیم.

وی ادامه داد: وقتی می‌خواستیم حمله کنیم، آنها از فاصله 70 متری اوت می‌انداختند و این موضوع باعث می‌شد تا تیم ما عقب بکشد و این موضوع برای ما آزاردهنده بود. متاسفانه آخرین بازی سال را باختیم ولی تلاش می‌کنیم تا در تمرینات روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم و در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم.

وی در ارتباط با بحث حضورش در تراکتور که در نهایت منتفی شد، عنوان کرد: قرار بود من با هادی محمدی و گلر دوم تراکتور معاوضه شوم و دیگر در جریان ریز مسائل نیستم. از طرفی زمان هم کم بود و در نهایت هم اتفاق خاصی رخ نداد. الان هم تمام تمرکز من روی ذوب‌آهن است.

محمدزاده در پایان حرف‌هایش در خصوص سالی که ذوب‌آهن پشت‌سر گذاشت، تصریح کرد: سال 99 اصلا برای تیم ما خوب نبود و در لیگ فصل قبل و فصل جاری روزهای سختی را سپری کردیم. امیدوارم سال جدید برای ذوب‌آهن خوب باشد و دوباره به روزهای اوج برگردیم. امیدوارم بیماری کرونا هم هر چه زودتر ریشه‌کن شود.

 

انتهای پیام/