شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دریاچه

گردهمایی بزرگ عروسک‌های نوروزی در دریاچه چیتگر + تصاویر


گردهمایی بزرگ عروسک‌های نوروزی در دریاچه چیتگر + تصاویر

در نخستین روز از بهار ۱۴۰۰، گردهمایی بزرگ عروسک‌های نوروزی در دریاچه چیتگر برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ امیر پیمانی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، در بزرگترین گردهمایی عروسک‌های نوروزی در دریاچه چیتگر با اشاره به لزوم گسترش نشاط اجتماعی در بین مردم اظهار کرد: تبعات منفی روحی و جسمی بحران کرونا، مجموعه مدیریت شهری را بر آن داشت تا با راه‌اندازی جشنواره بزرگ عروسکی ضمن ارج نهادن به فرهنگ قدیمی نوروزخوانی و توجه ویژه به خرده فرهنگهای بومی، نشاط و شادی را به جامعه بازگردانند.

وی گفت: در این میان نقش ویژه‌ی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مدیریت مجموعه‌های بزرگی مانند مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در مدیریت و کنترل این برنامه‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

پیمانی ادامه داد: لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ نظم و امنیت این برنامه از طرفی و اشتیاق بسیار زیاد شهروندان و گردشگران به حضور فعال در این گردهمایی‌ها، اجرای کار را بسیار سخت می‌کرد که خوشبختانه با مشارکت خوب شهروندان و حضور پرتوان شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران به عنوان مدیر مجموعه دریاچه چیتگر، این برنامه به نحو احسن برگزار شد.

وی  افزود: در محور گفتمانی حق بر شهر طرح تهران 1400، با تأکید بر پایداری فرهنگی، اجتماعی، به دو مورد بسیار مهم، یعنی امکان حضور اقشار کم توان در شهر و نیز ارتقای نشاط و امید اجتماعی، توجه ویژه شده که برگزاری گردهمایی بزرگ عروسک‌های نوروزی دریاچه چیتگر، در راستای این محور گفتمانی مهم بود.

شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران ,

انتهای پیام/