شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#هواداران پرسپولیس

ستاره مغضوب هواداران پرسپولیس ، گزینه اصلی اسکوچیچ برای دفاع راست

شجاع خلیل زاده ، گزینه اول دراگان اسکوچیچ برای بازی در دفاع راست

با توجه به این که در لیست جدید تیم ملی مدافع راست کمی وجود دارد و مهدی تیکدری هم تجربه آن چنانی ندارد ، شجاع خلیل زاده گزینه اصلی قرارگیری در سمت راست خط دفاعی است.

با توجه به این که در لیست جدید تیم ملی مدافع راست کمی وجود دارد و مهدی تیکدری هم تجربه آن چنانی ندارد ، شجاع خلیل زاده گزینه اصلی قرارگیری در سمت راست خط دفاعی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جام حذفی قطر هر دو فینالیست خود را شناخت. روز اول نیمه نهایی تیم الوکره با پیروزی مقابل السیلیه که رامین رضاییان را ۹۰ دقیقه در ترکیب خود داشت، فینالیست شد و در دومین روز بازی های نیمه نهایی، الریان با شجاع خلیل زاده الغرافه را برد و به فینال رسید. در تورنمنتی که السد و الدحیل، نفرات ذخیره شان را به میدان فرستادند، فینال را الریان و الوکره برگزار می کنند و شانس الریان روی کاغذ برای قهرمانی بیشتر است.
به گزارش طرفداری، شجاع خلیل زاده در بازی نیمه نهایی جام حذفی قطر نقش یک مدافع راست را برای الریان بازی کرد. او حالا با این نقش تازه به اردوی تیم ملی می آید تا احتمالا در غیاب رامین رضاییان که به واسطه مشکلات و موانع غیر فنی راهی به اردوی تیم ملی ندارد، نقش مدافع راست را برای دراگان اسکوچیچ بازی کند.
سرمربی تیم ملی برای بازی با سوریه، شجاع خلیل زاده، سید مجید حسینی، عارف غلامی، کنعانی زادگان و میلاد محمدی را به اتفاق جعفر سلمانی، مهدی تیکدری و ابوالفضل جلالی به اردو دعوت کرده است.
از عصر دیروز که شجاع خلیل زاده در نیمه نهایی جام حذفی قطر در نقش مدافع راست به میدان رفت، این فرضیه در ذهن کارشناسان شکل گرفته که اسکوچیچ هم شجاع را به عنوان مدافع راست به میدان می فرستد. این منطقه سال ها در اختیار رامین رضاییان بود اما بعد از افشاگری یکی از شاخ های اینستاگرامی علیه رامین، مدافع مورد علاقه کارلوس کی روش از تیم ملی کنار گذاشته شد. گفته می شود این تصمیم موقتی است و در آینده رامین رضاییان دوباره به تیم ملی برمی گردد اما فعلا در غیاب او، دراگان اسکوچیچ برای جناح راست دفاعی مهره های متنوعی را تست می کند، همان طور که برای جناح چپ، این بار علاوه بر میلاد محمدی، مهره هایی چون ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی را فرا خوانده است. البته سلمانی بیشتر وینگر است تا مدافع اما در لیست جدید تیم ملی نام او را کنار مدافعان نوشته اند.
تیکدری مدافع راست تراکتور هم برای جناح راست دعوت شده اما عارف غلامی و شجاع خلیل زاده با این که مدافع کناری تخصصی نیستند، شانس بیشتری بری بازی کردن در این منطقه دارند.
البته باید دید در تمرینات تیم ملی چه اتفاقی رخ می دهد و چگونه دراگان خط دفاعی ایران را مقابل سوریه می چیند؟ ترکیب شجاع (راست) کنعانی و حسینی (وسط) و میلاد محمدی (چپ) محتمل ترین ترکیب روی کاغذ است اما بعید هم نیست زوج شجاع و کنعانی که در لیگ قهرمانان آسیا نمره قبولی گرفتند و قبلا هم در تیم ملی تست شدند، در مرکز بازی کنند و عارف غلامی یا مجید حسینی در جناح راست باشند.