شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#پشت#پرده#بازگشت#میلیچ#مدیر#آبی#پوشان#مطرح#کرد

پشت پرده بازگشت میلیچ به استقلال ؛ مدیر آبی پوشان مطرح کرد

کاظم قیم ، مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال : هروویه میلیچ با حسن نیت به ایران برگشت

کاظم قیم ، مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال گفت : هروویه میلیچ با حسن نیت به ایران برگشت و قرار است مبلغ ارزی به زودی به او اعطا شود.

کاظم قیم ، مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال گفت : هروویه میلیچ با حسن نیت به ایران برگشت و قرار است مبلغ ارزی به زودی به او اعطا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاظم قیم،در خصوص آخرین وضعیت قرارداد هروویه میلیچ، به سایت باشگاه استقلال گفت:

میلیچ با حسن نیت وارد ایران شد و روز اول با بنده و آقای مددی، مدیر عامل باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد. مذاکرات خوبی میان باشگاه استقلال و میلیچ انجام شده است. میلیچ پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده و قرار است آقای مددی این موضوع را با هیئت مدیره در میان بگذارد و در آنجا پیشنهادات او بررسی می شود.

وی افزود:

اگر کار کمی طول کشیده است به دلیل حضور میلیچ در اواخر سال در ایران و البته تعدد امور باشگاه به همین دلیل بوده است. مطمئنا با شروع روزهای کاری در سال جدید، پاسخ باشگاه به او ارائه می‌شود. باشگاه تعامل خوبی با میلیچ دارد و مشکلی نیست.

معاون باشگاه استقلال تصریح کرد:

یک مبلغی هم قرار بود به هروویه میلیچ پرداخت شود ولی چون مبالغ ارزی باید به لحاظ قانونی از طریق بانک مرکزی انجام شود، این موضوع به لحاظ نامه‌های اداری و پیگیری‌های لازم، زمان بر است و مطمئنا به زودی مبلغی که قرار بوده به او داده شود، به او پرداخت خواهد شد.