شهرخبر

پیرلو: قضاوت را به شما واگذار می کنم

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس از عملکرد تیمش مقابل بنوونتو راضی نیست.

یوونتوس امروز با ارائه عملکردی ضعیف و پرانتقاد با یک گل مغلوب بنوونتو شد و فاصله این تیم با اینتر در صدر جدول سری آ به 10 امتیاز رسید. آندره آ پیرلو در پایان بازی اعتراف کرد تیمش عملکرد خوبی نداشته و وقتی اینگونه در میدان ظاهر شوی احتمال باختن وجود دارد.

 

آندره آ پیرلو گفت: "هیچ فشاری وجود نداشت، فقط انتظار بر این بود که عملکرد بهتری از داشته باشم. اما در عوض ، از هر نظر روز ضعیفی داشته و از نظر نگرش و اشتباهات فنی بسیار ضعیف ظاهر شدیم. وقتی اینگونه بازی می کنی ممکن است شکست بخوری.

 

-

 

ما مشتاق پیروزی در این بازی بودیم، اما می دانستیم که مسابقه دشواری پیش روی ما خواهد بود، زیرا بنوونتو در گوشه ها بازیکنانی تند و تیز در اختیار داشته و تیمی سازمان یافته است، بنابراین ما باید آرامش خود را حفظ می کردیم. اما در عوض ما آشفته بوده، اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و متاسفانه نتوانستیم به نتیجه دلخواه خود برسیم.

 

ما باید به کارمان باور داشته و راه خود را ادامه دهیم تا به اوج برسیم. همانطور که دیروز گفتم هدف ما تغییر نمی کند، اما ما به افکار و نگرش کاملا متفاوتی به این مسئله نیاز داریم. ما لباس ارزشمندی بر تن داریم و باید ارزش آن را حفظ بکنیم.

 

عملکرد آندره آ پیرلو در یوونتوس؟ من عملکرد خودم را قضاوت نمی کنم و در حال حاضر افراد زیادی هستند که هر روز در رسانه ها درباره من قضاوت می کنند، بنابراین این کار را به شما واگذار می کنم."