شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منابع

روایت ناگفته از کشته شدن نظامی ارشد سعودی در جده


روایت ناگفته از کشته شدن نظامی ارشد سعودی در جده

در حالی که گفته می‌شد که نظامی ارشد سعودی در جریان گشت دریایی غرق شده است اما برخی منابع فاش کردند که وی بر اثر حمله موشکی هشتم مارس به فرودگاه جده زخمی شده و بر اثر جراحات ناشی از آن، کشته شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، برخی منابع به جزئیات کشته شدن «ابراهیم عبدالعزیز المنیع» یکی از فرماندهان عالی رتبه سعودی در شهر جده در غرب عربستان اشاره و اعلام کردند: این مقام نظامی در جریان حمله موشکی به فرودگاه جده در هشتم مارس گذشته به شدت زخمی شده است و بر اثر آن جان خود را ازدست داده و روایت مربوط به غرق شدن وی در دریا در جریان گشت دریایی بی اساس است.

این منابع بیان کردند: مقامات سعودی تلاش کردند که این خبر را سانسور کنند و این ادعا را مطرح کنند که «المنیع» در دریای جده غرق شده است بدون اینکه جزئیات بیشتری شرح دهند که  دروغ بودن ادعای آنها را مشخص می‌کند.

از سوی دیگر «ترکی الشلهوب» نویسنده و تحلیلگر عربستانی با انتشار توئیتی به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی حمله کرد و وی را ابزار کثیف در دست دشمنان اعراب و مسلمانان دانست.

وی اعلام کرد: از او خواستند که سرفصل‌ها را تغییر دهد و اینکار را انجام داد، از او خواستند که از عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و اعراب حمایت کند و اینکار را انجام داد، از او خواستند که از مسجد الاقصی چشم پوشی کند و این کار را انجام داد، از او خواستند که هویت جامعه را عوض کند و اینکار را انجام داد.

انتهای پیام/