شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#امداد

ارائه خدمات نوروزی توسط بزرگ‌ترین ناوگان امداد خودرویی کشور

جشنواره خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای تعطیلات نوروز، با تاکید بر ماندن در خانه و دریافت خدمات غیرحضوری آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

خودرو ارائه خدمات نوروزی توسط بزرگ‌ترین ناوگان امداد خودرویی کشور

این طرح به مدت ۱۶ روز تا پایان سیزدهم فروردین اجرا می‌شود و طی آن ۱۶۲۵ مرکز خدماتی ایساکو و ۱۸۶ نمایندگی ایران خودرو به صورت کشیک آماده ارائه خدمات به مشتریان این گروه صنعتی خواهند بود، هم‌زمان مرکز پاسخگویی به مشتریان امدادخودرو ایران نیز به صورت شبانه‌روز و در سه شیفت آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان است.

مدیرعامل این شرکت در تشریح خدماتی که در امداد نوروزی ارائه می‌شود، گفت: ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل حدود ۱۴۴۰ خودروی امدادی، اتوکلیک (سرویس فوری در محل)، امداد پلاس، خودروبر، موتور سوار، پایگاه ثابت امدادی و کانکس در شهرها و جاده‌‌های کشور فعال خواهند بود.

عباس میرحسینی، در ادامه افزود: برای هم‌وطنانی که سفرهای ضروری خواهند داشت و یا به مناطق کم‌خطر سفر می‌کنند، پایگاه‌های ثابت امدادی در برخی از مسیرها و جاده‌ها به صورت شبانه‌روزی مستقر شده و آماده ارائه خدمات خواهند بود.

وی با اشاره به فعالیت امدادهای متفرقه در جاده‌های کشور گفت: دریافت خدمات از امدادهای متفرقه مخاطراتی از جمله استفاده از قطعات غیراستاندارد و دریافت هزینه‌های سنگین از امدادخواه به همراه دارد؛ بنابراین شرکت امداد خودرو ایران تلاش دارد در تمامی مسیرها، امکان دسترسی آسان و سریع به خدمات تضمین شده خود را برای همه هموطنان فراهم سازد.

مدیرعامل امداد خودرو ایران همچنین تاکید کرد: در طول جشنواره نوروزی ایران‌خودرو، ناوگان امدادی این شرکت علاوه بر خدمت‌رسانی به دارندگان محصولات ایران‌خودرو، در صورت نیاز و در حد امکان آمادگی دارد تا به دارندگان محصولات سایر شرکت‌های خودروسازی کشور نیز خدمات ارائه دهد.

گفتنی است، هموطنان می‌توانند از طریق شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین اپلیکیشن ایساکو درخواست خدمات امدادی خود را ثبت کنند.

 

منبع: روابط عمومی شرکت امداد خودرو ایران،