شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#روغن

ترفند جدید برای فروش اجباری کالاها در کنار روغن

در حالی مسئولان وزارت صنعت مدعی هستند فروش هرگونه کالا به همراه روغن نباتی از سوی شرکت‌های پخش تخلف محسوب می‌شود که کارخانجات بدون توجه به این موضوع با شگردهای جدید کالاهای اجباری را به همراه روغن می‌فروشند.

اصناف ترفند جدید برای فروش اجباری کالاها در کنار روغن

در طول دو ماه اخیر این رسانه با انتشار گزارشات متعددی از بازار عرضه روغن اعلام کرد با وجود تمام صحبت‌های مسئولان در عدم فروش اجباری کالا به همراه روغن همچنان این کالا با سایر محصولات به فروش می‌رسد و خبری هم از برخورد با متخلفین در بازار نیست.

جالب در آخرین روزهای اسفند مسئولان وزارت صنعت در جدیدترین اظهارنظر اعلام کرده‌اند " فروش هرگونه کالا به همراه روغن نباتی از سوی شرکت‌های پخش تخلف محسوب می‌شود".

آنطور که بیک زاده مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت گفته است: این ممنوعیت طی نامه‌ای به انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران نیز ارسال و ابلاغ شده است.

وی در این خصوص تصریح کرد: در صورت احراز تخلف فروش هر کالایی به همراه روغن نباتی، مجوز پخش شرکت مربوطه تعلیق خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت همچنین از شهروندان درخواست تا در صورت مشاهده چنین مواردی، مراتب را به سامانه ۱۲۴، سازمان حمایت و یا سازمان‌های صمت استانی گزارش دهند.

اظهارات این مقام مسئول وزارت صنعت در حالی مطرح شده است که همچنان شرکت‌ها فروش اجباری کالا را به همراه روغن انجام داده و حتی در شگردی جدید فاکتور کالاهای اجباری را مجزا صادر می‌کنند و فروشنده در صورت خرید روغن باید کالاهای اجباری را نیز خریداری کند.

منبع: تسنیم