شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچستریونایتد#حذف#مقابل#ناامید#کننده#بود

پیولی:

حذف مقابل منچستریونایتد ناامید کننده بود

به گزارش منیبان، میلان که در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته و تقریبا دیگر شانسی برای فتح سری آ ندارد، فردا در دیداری دشوار در فلورانس به مصاف فیورنتینا می رود. استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان در نشست خبری قبل از این دیدار مدعی شد عدم رعایت برخی جزئیات باعث شکست های اخیر این تیم شده است.

استفانو پیولی گفت: "حذف مقابل منچستریونایتد بسیار ناامید کننده بود، اما چنین نتایجی فقط باعث شد که ما بیشتر از گذشته نسبت به کیفیت خود آگاه شده و متوجه شویم در چنین سطوحی این جزئیات هستند که سرنوشت را رقم می زنند. ما در هر دو محوطه جریمه خودی و حریف به اندازه کافی از کیفیت لازم برخوردار نبودیم.

 

 

من فکر می کنم که ممکن است فردا پیچیده ترین بازی ممکن در انتظار میلان باشد، زیرا هم فیورنتینا در وضعیت خوبی قرار دارد و هم ما یک بازی خسته کننده را پشت سر گذاشته ایم. من مطمئن هستم که پس از استراحت بازی های ملی شرایط بهتری خواهیم داشت.

من احساس می کنم که تیم لحظات سختی را پشت سر گذاشته، زیرا نمایش های اخیر میلان درخشان بوده و ما فقط به دلیل اتفاقات جزئی شکست خورده ایم. تعدد بازیکنان مصدوم نیز می تواند دلیل باشد، اما در بعضی موارد نیز مرتکب اشتباه شده ایم و این اتفاقات نباید دوباره تکرار شود.

من در فلورانس به عنوان بازیکن و سپس سرمربی روزهای فراوانی را تجربه کرده ام و البته فاجعه آنچه برای داویده آستوری اتفاق افتاد، اثرگذار خواهد بود. فلورانس و فیورنتینا برای من فراتر از یک حریف عادی هستند و استقبال سال گذشته هنگام بازگشت به اینجا باعث خوشحالی من شد."