شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مونیخ#بایرن مونیخ

زهرچشم لواندوفسکی از پاری سن ژرمن با هت تریک

بایرن مونیخ 4-0 اشتوتگارت؛ ده نفره هم که باشد، بازهم به گرد پایش نمی رسند!

وقتی در ابتدای بازی آلفونسو دیویس از زمین اخراج شد، انتظار می رفت بایرن مونیخ در این بازی به مشکل بخورد و حتی امتیاز از دست دهد اما تیم هانسی فلیک نمایش بی نقصی داشت و با وجود 80 دقیقه ده نفره بازی کردن، اشتوتگارت را به راحتی شکست داد. روبرت لواندوفسکی با هت تریک خود در این بازی، نقش مهمی در پیروزی شیرین بایرن مونیخ داشت. 

اطلاعات بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت

گل های بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت

بایرن مونیخ 1-0 اشتوتگارت؛ روبرت لواندوفسکی 18' : حرکت خوب سرژ گنابری و پاس تند و تیز او به داخل محوطه جریمه، با فرصت طلبی لواندوفسکی و ضربه او همراه شد تا توپ وارد دروازه اشتوتگارت شود.

بایرن مونیخ 2-0 اشتوتگارت؛ سرژ گنابری 22' : حرکت ترکیبی عالی توماس مولر و لروی سانه درون محوطه جریمه اشتوتگارت باعث شد سرژ گنابری صاحب موقعیت شوت زنی شود و او حرکت ترکیبی بسیار خوب مولر و سانه را به گل تبدیل کرد. 

بایرن مونیخ 3-0 اشتوتگارت؛ روبرت لواندوفسکی 23 ': سانتر دقیق توماس مولر، دقیقا روی سر روبرت لواندوفسکی نشست تا قاتل لهستانی، در این بازی بریس کند. 

بایرن مونیخ 4-0 اشتوتگارت؛ روبرت لواندوفسکی 39 ': لروی سانه با پیشروی، خواست توماس مولر را صاحب توپ کند که پاس او پس از برخورد با پای مدافع اشتوتگارت، جلوی پای روبرت لواندوفسکی افتاد و هت تریک خود را تکمیل کرد.