شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

حریف آسیایی استقلال غرق در بحران ؛ سقوط آزاد با پنجمین شکست متوالی

پنجمین شکست متوالی الاهلی عربستان در لیگ حرفه ای عربستان در برابر الفتح و بحران در آستانه لیگ قهرمانان آسیا

پنجمین شکست متوالی الاهلی عربستان

زمان اندکی تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است. اتفاق مثبتی که برای استقلال در حال رخ دادن است، افت شدید الاهلی عربستان است. حریف آبی پوشان با شکست امروز برابر الفتح، پنجمین شکست متوالی خود را متحمل شد و رسما در باتلاق فرو رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال الفتح که در رده سیزدهم از جدول شانزده تیمی عربستان قرار داشت، میزبان الاهلی بود.

در این دیدار ابتدا محمد المجراشی در دقیقه ۱۲ الفتح را پیش انداخت و سپس کریستین کوا در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی گل دوم الفتح را نیز به ثمر رساند. در آغاز نیمه دوم محمد الفهید هافبک الفتح با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

در حالیکه انتظار می رفت شاگردان ولادان میلوژویچ در الاهلی از فرصت پیش آمده استفاده کرده و اختلاف را کمتر کنند اما این الفتح بود که با یک یار کمتر و در دقیقه ۶۹ توسط محمد المجراشی گل سوم را نیز وارد دروازه الاهلی کرد. در حالیکه شیرازه الاهلی کاملا از هم پاشیده بود، دو دقیقه بعد کریستین کوا گل چهارم را نیز برای الفتح به ثمر رساند و کار حریف را یکسره کرد.

در دقایق پایانی این دیدار طلال العبسی بازیکن الاهلی یکی از گل ها را جبران کرد و این بازی در پایان با نتیجه دور از انتظار ۴ بر یک به سود الفتح به پایان رسید.

این پنجمین شکست متوالی الاهلی در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان بود. آنها در ۷ بازی گذشته خود رنگ پیروزی را به چشم ندیده اند و تنها ۲ امتیاز کسب کرده اند. در صورت پیروزی النصر در بازی امشب مقابل الباطن، الاهلی به رده ششم سقوط خواهد کرد.

الاهلی که روزهای بحرانی را پشت سر میگذارد، پس از ۱۲ سال و از فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ در پنج دیدار متوالی شکست خورد تا آینده کاری میلوژویچ که مدت هاست صحبت هایی درخصوص اخراج او به گوش می رسد، بیش از پیش در خطر قرار بگیرد.

مدیران الاهلی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید میزبان استقلال باشند، طی روزهای گذشته به دنبال توافق با سرمربی خود بودند تا میلوژویچ را از کار برکنار کنند اما این مربی صربستانی تنها در صورت دریافت تمامی مبلغ قرارداد خود راضی به جدایی از این تیم بود و حالا با این شکست باید دید تصمیم مدیران الاهلی چه خواهد بود.