به گزارش پایگاه خبری نشان :

شکارچی استرالیایی لحظه به دام انداختن گونه نادری از مار‌ها در این کشور را به ثبت رساند و تصاویر این مار به رنگ بسیار زیبای آبی فیروزه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که بازخورد بسیاری داشت.

او این مار را بر روی درختی کشف کرد که در بالکن یک خانه بود و این خانواده برای شکار این مار با او تماس گرفته بودند و شکارچی وقتی مار را دید از اینکه توانسته گونه بسیار کمیابی از مار‌های این کشور را مشاهده و شکار کند بسیار خوشحال و متعجب شد.

خانواده استرالیایی که قصد جابجایی به منطقه دیگری از ایالت «کوینزلند» را داشتند متوجه حضور یک مار در میان درختچه‌ها و درختی شدند که در بالکن خانه خود نگهداری می‌کردند و برای رهایی از شر مار با «لوک هانتی» شکارچی تماس گرفتند.

هانتی درباره این شکار ویژه خود می‌گویند که این ساده‌ترین کاری بود که انجام دادم و این دومین مار کمیابی بود که طی یک هفته آنان را نجات داده و آن‌ها به منطقه ویژه حیات وحش تحویل داده است.

بیشتر بخوانید

  • لحظه وحشتناک حمله مار غول پیکر به مرد جوان!

این مار فیروزه‌ای رنگ بسیار زیبا گونه‌ای پیتون‌های کمیاب است که بر روی درختان در منطقه‌های ساحلی و آفتابی زندگی می‌کند، اما شکار دو مار از این گونه نادر طی یک هفته بسیار عجیب و مهیج بوده است.

شکارچی استرالیایی که برای شکار مار‌های متنوع و گوناگون در سراسر جهان سفر کرده است می‌گوید که همه رنگ ماری وجود دارد، اما فیروزه‌ای رنگ بسیار نادر و کمیاب است.