شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#بازی دوستانه

نگرانی بزرگ اسکوچیچ در آستانه بازی دوستانه با سوریه برطرف شد

تهیه بلیت رفت و برگشت لژیونرهای تیم ملی ایران در آستانه بازی دوستانه با تیم ملی سوریه و برطرف شدن نگرانی دراگان اسکوچیچ

نفس راحت دراگان اسکوچیچ در آستانه بازی های ملی

با فرا رسیدن زمان بازی های ملی در سراسر دنیا، تیم ملی ایران باید در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی سوریه برود. یکی از نگرانی های دراگان اسکوچیچ برای این دیدار، مشکل بلیط رفت و برگشت لژیونرها بود که حالا ظاهرا این مشکل برطرف شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، یکی دیگر از نگرانی های سرمربی تیم ملی در آستانه برپایی اردوی ملی پوشان برطرف شد. فدراسیون فوتبال به دراگان اسکوچیچ اطلاع داد بلیت تمامی لژیونرهای دعوت شده به اردو، به دست شان رسیده است.

درباره فدراسیون فوتبال گفته می شود به هتل و آزانس هواپیمایی و شرکت هایی که طرف حسابش بودند، بدهکار است و همین بدهی های قبلی باعث شده طلبکاران فقط در ازای پول نقد، به فدراسیون سرویس و خدمات ارائه کنند! در چنین شرایطی عزیزی خادم و گروه جدید که فدراسیون فوتبال را با حسابی خالی و بدهی های سنگین تحویل گرفتند، در اولین قدم باید علاوه بر پرداخت حقوق و مزایای کارمندان فدراسیون در ماه پایانی سال و پرداخت عیدی آنها، هزینه اردوی تیم ملی را می پرداختند و با هتل و آژانس هواپیمایی و … طرف حساب می شدند.

هرچند اردوی تیم ملی در تهران و هتل آکادمی برگزار می شود و فعلا هزینه سنگینی به دوش فدراسیون نمی گذارد اما پرداخت پول بلیت رفت و برگشت لژیونرهایی که دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت کرده، هزینه سنگینی داشت. بلیت هواپیما در پروازهای خارجی به شدت افزایش قیمت داشته و همین موضوع کار فدراسیون را سخت کرده بود چرا که اسکوچیچ هم اصرار دارد در این اردو، اکثر لژیونرها را در اختیار داشته باشد.

همچنین باتوجه به حجم بالای بدهی فدراسیون قبلی به آژانس های مسافرتی یکی از نگرانی های مسئولان مرکز تیم ملی این بود که آژانس ها بلیت های لژیونرها را برای آنها ارسال نکنند اما با پیگیری فداسیون جدید، بلیت تمام لژیونرهایی که در لیست اسکوچیچ قرار دارند برای آنها ارسال شد تا بلافاصله بعد از انتشار لیست تیم ملی، این ملی پوشان با توجه به فرا رسیدن روزهای فیفا به ایران بیایند و در اردوی تیم ملی شرکت کنند.

گفته می شد فقط مبلغی حدود یک و نیم میلیون میلیارد تومان برای دعوت از لژیونرها و البته برای بازگشت آنها به کشورهایی که در آن بازی می کنند و همچنین برای رفت و برگشت سایر ملی پوشان به تیم های باشگاهی و شهرهای شان و اقامت آنها در هتل آکادمی برای برگزاری اردو هزینه شده است.

اردوی تیم ملی ایران برای بازی با تیم ملی سوریه، سوم فروردین ماه در تهران آغاز می شود.