به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی در رزمایش اقتدار نوروزی که در میدان آزادی با حضور سردار اشتری و استاندار تهران برگزار شد گفت: علاوه بر اجرای طرح نوروزی در کنار کادر درمان و سلامت فعالیت خواهیم کرد. 
او  گفت: ۱۳۹۹ طلایی‌ترین بخش در بحث برقراری امنیت در کشور بود و با اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح رعد و کاشف توانستیم به موفقیت‌هایی در کاهش جرم دست پیدا کنیم. 
سردار رحیمی افزود: در بخش کاهش جرایم و کشف جرایم به موفقیت‌هایی دست پیدا کردیم و در بحث مواد مخدر نیز ۲۰ درصد افزایش کشف داشتیم.
سردار رحیمی گفت: همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی در بحث کاهش کشته‌ها دومین سال است که امسال رتبه برتر کشور را دریافت می‌کند. 
او  افزود: ما در حوزه فوریت‌های پلیسی در سال ۹۹ تا به امروز بیش از ۱۲ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰ گرفته شده است که ۴ و نیم میلیون عملیات پلیسی اجرا شده است. 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از ابتدای اسفند طرح نوروزی را شروع کردیم و بالغ بر ۳۵۰ تا ۴۰۰ مرکز عمده خرید را تحت پوشش پلیس قرار دادیم و خدا رو شکر کوچکترین موضوع ناامنی را نداشتیم. 
او افزود: تهران بزرگ در شب چهارشنبه پایان سال کمترین حادثه را نسبت به کل کشور داشت و بیش از ۲۵۰ نقطه تهران پلیس حضور داشت تا شب چهارشنبه پایان سال را کنترل کردیم. 
سردار رحیمی گفت: در نوروز نیز با بهره گیری از ۱۴۰۰ گشت خودرویی، موتوری، ۵۰۰ گشت پیاده و ۱۹۰ ایستگاه نوروزی در خدمت مردم هستیم.