شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مردم ایران#جدید
مردم ایران سزاوار خدمت و گشایش بیشتر هستند
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور:

مردم ایران سزاوار خدمت و گشایش بیشتر هستند

 رییس دفتر رییس جمهوری با تبریک فرا رسیدن سال نو، گفت: وضعیت نسبت به سال‌های گذشته روشن‌تر است. این مردم سزاوار خدمت و گشایش بیشتر هستند. امیدوارم در آستانه قرن جدید فضای بهتری برای رفاه، معیشت و سلامتی مردم داشته باشیم.

اعتمادآنلاین| محمود واعظی با شادباش نوروز 1400 به همه ایرانیان، گفت: سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم.  سال 99 سالی بود که هم برای دولت و هم برای ملت سال بسیار سخت گذشت. در اینجا نخست از مردم بزرگ تشکر می‌کنم که با همه فشارهایی که در زمینه‌های مختلف به ویژه فشار اقتصادی و معیشتی متحمل شدند، مقاومت کردند تا پایان سال خوبی داشته باشیم. 

 

به گزارش ایرنا، رییس‌دفتر رییس‌جمهوری با آرزوی موفقیت برای مردم ایران در زمینه اقتصادی و روابط خارجی در سال جدید تصریح کرد: در سالی که بدخواهان‌ ایران زمین و البته بیماری منحوس کرونا، قصد کشتن نور و امید را داشتند، ما زندگی را برگزیدیم. کرونا، ویروسی که پارسال میهمان ناشناخته و ناخوانده تلقی می‌شد، امروز پشت سد مجاهدت‌های کادر درمان و همراهی مردم، متوقف شده، اما هنوز در کمین کوچکترین غفلت ‌ما نشسته است.

 

واعظی اضافه کرد: روزهای سختی بر ما گذشت اما تاریخ ایران مشحون از روزهایی است که فرزندان این کشور ناممکن‌ها را ممکن کرده‌اند.

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه انتخابات 1400 یک انتخابات پرشور و خوب برای ملت ایران باشد، اظهار کرد: انتخابات باید طوری باشد که دشمنان شکست خورده از فشار حداکثری دیگر نتوانند توطئه ای را در خیال خام خود متصور شوند. همانهایی که با تحریم‌  رنج و گرفتاری برای مردم ما به وجود آوردند را باید در این انتخابات و با مشارکت حداکثری ناامید کنیم تا آینده بهتر داشته باشیم.

 

رییس‌دفتر رییس‌جمهوری تصریح کرد: وضعیت نسبت به سال‌های گذشته روشن‌تر است. این مردم سزاوار خدمت و گشایش بیشتر هستند. ان شاء الله در آستانه قرنی جدید فضای بهتری برای رفاه، معیشت و سلامتی مردم داشته باشیم.