به گزارش برنا؛ محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بدین شرح است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

آغاز سال نو و فرا رسیدن عید باستانی نوروز را خدمت هموطنان گرانقدر، بیمه شدگان عزیز و همکاران خدوم سازمان بیمه سلامت ایران  تبریک عرض نموده و امیدوارم در فصل سبز شکوفایی، سرزندگی، رشد و بالندگی به یاری خداوند، سال 1400 را با تندرستی آغاز نمایند.

سال 99 با شیوع بیماری کرونا سال بسیار سختی برای عموم مردم به ویژه کادر درمان  بود. افرادی که روز و شب با ایثار و فداکاری ، از راحتی ، آسایش و حتی سلامت خود برای سلامت و آرامش هموطنان گذشتند تا شاهد کمترین آثار زیان بار این بیماری منحوس در کشور باشیم و اکنون نیز در روزهای آغازین سال نو کادر درمان کشور فداکارانه در حال خدمت رسانی در جای جای این خاک پهناور  به مردم عزیز کشورمان هستند.

امسال نیز همانند سال گذشته هموطنان عزیزمان همراه با ایثارگران نظام سلامت برای مقابله با شیوع گسترده بیماری کرونا تمام توان خود را به کار خواهند بست و بی شک نتیجه این همدلی و اتحاد عبور موفقیت‌آمیز از این شرایط سخت و طاقت فرسا خواهد بود. بدون تردید اتحاد و همدلی کادر درمان با مردم نشان از انسجام و وحدت ایرانیان در تمام دنیا است.

امید است با هماهنگی و همکاری ملت شریف ایران در روزهای آغازین سال نو و خودداری از سفر و حضور در اماکن عمومی، ضمن قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا سال 1400 را با سلامتی کامل آغاز و به پایان برسانیم.