شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#تیم ملی#یورو#بهترین بازیکن

روبرتو مارتینز: تیم ملی بلژیک با رئال مادرید سر جنگ ندارد؛ هازارد بهترین بازیکن رقابت های یورو خواهد بود

به گزارش منیبان و به نقل از مارکـا، زیدان شرایط هازارد را غیرقابل توضیح خواند چرا که ستاره بلژیکی بعد از انتقال 100 میلیون یورویی به رئال مادرید در ژوئن 2019 تنها 36 بازی با پیراهن این تیم انجام داده و در این مدت تنها 4 گل و 5 پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

حالا روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک می گوید:  فکر می کنم هنوز راه خیلی خیلی خیلی درازی تا رقابت های یورو باقی مانده است. به جای اینکه یک جدول زمانی تنظیم کنیم، باید به صورت روزمره شرایط را ارزیابی کنیم و ببینیم که هازارد در مسیر درستی برای بازگشت به آمادگی کامل جسمانی است. تصور اینکه هازارد تا آن زمان کاملاً آماده خواهد بود یا نه، یک اشتباه و قمار خواهد بود. حس می کنم که این شرایط خیلی قبل تر از رقابت های یورو می تواند حل شود، اما تنها وقتی که هازارد تمرینات روزمره اش را از سر بگیرد به جواب نهایی می رسیم. بلژیک با رئال مادرید سر جنگ ندارد، و هازارد هم در رقابت های یورو بهترین بازیکن خواهد بود.

 با شناختی که از ادن دارم، ما با بازیکنی سر و کار داریم که در کارنامه اش هیچوقت تا این حد مصدوم نشده بود. این واقعاً یک شوک بزرگ و اتفاقی جدید است. تردید های زیادی حول او وجود دارد. اما در زمینه مصدومیت، حس خیلی مثبتی دارم که می توانیم بهترین نسخه هازارد را در رقابت های یورو و حتی قبل از آن ببینیم.

 شرایط کنونی هازارد به این شکل است. ما هم با همین مشکل دست و پنجه نرم می کنیم. مصدومیت های مختلف و مشکلات متفاوتی وجود دارد، اما همه چیز ناشی از مشکل قبلی است. حالا وقت این است که هر مهلت و زمان بندی در مورد هازارد را فراموش کنیم، و هرآنچه نیاز دارد را در اختیارش قرار دهیم تا کاملاً ریکاوری کند و به دنیای فوتبال برگردد. همه ما در تیم ملی و باشگاهی که او در آن بازی می کند باید مسئولیت پذیر باشیم.