شهر خبر

آغاز بازدیدهای نوروزی از مراکز درمانی و بیمارستان ها

دبیر ستاد سلامت نورزی سال ۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از آغاز بازدیدهای نوروزی از بیمارستان ها و مراکز درمانی خبر داد.

آغاز بازدیدهای نوروزی از مراکز درمانی و بیمارستان ها

 سید هادی میر هاشمی، با اعلام اینکه این بازدیدها از ۲۸ اسفند ۹۹ آغاز شده است، گفت: امسال نیز همچون سال‌های قبل بازدیدهای نوروزی از بیمارستان‌های دانشگاهی و غیر دانشگاهی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، این بازدیدها به صورت روزانه و توسط ۴۰ نفر از کارشناسان و مدیران ستادی معاونت درمان در قالب هفت تیم از ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

میر هاشمی خاطر نشان کرد: در بازدیدهای مذکور ضمن ارزیابی حضور تیم مدیریتی بیمارستان، پزشکان متخصص و کادر درمانی، از بخش‌های اورژانس، ویژه و بستری بازدید صورت می‌گیرد. همچنین علت ماندگاری بیماران در بخش اورژانس، میزان رضایت بیماران و مراجعان از نحوه ارائه خدمات درمانی و فعال بودن بخش‌های مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی افزود: علاوه بر بازدیدهای کارشناسان و مدیران حوزه معاونت درمان، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه نیز به صورت روزانه و طبق برنامه تعیین شده از مراکز درمانی و بهداشتی بازدید می‌کنند.

دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: علاوه بر بیمارستان‌های دانشگاهی و غیر دانشگاهی تابعه دانشگاه، در صورت لزوم و بر اساس گزارش‌ها و شکایت‌های دریافتی تیم‌های کارشناسی آماده بازدید و بازرسی‌های لازم هستند.

 

منبع: مهر