شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فرگوسن

اگر متوجه حرکت کیون شده بودم، با او درگیر می شدم

رود فن نیستلروی: تلاش می کردم از آنری یاد بگیرم؛ فرگوسن اجازه نداد آقای گل شوم

به گزارش منیبان و به نقل از سایت گل، بخشی از این مصاحبه به رقابت دیرینه فن نیستلروی و تیری آنری اختصاص داشت؛ این دو مهاجم گلزن در دورانی که منچستریونایتد و آرسنال رقیبی جدی در کورس قهرمانی برای یکدیگر بودند، برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر تلاش می کردند. فن نیستلروی با مرور خاطراتی از آن دوران گفته است:  من آنری را تحسین می کردم و تلاش می کردم از بازی او یاد بگیرم. خدای من، تیری چه کارها که در لیگ نمی کرد. می خواستم برای پیشرفت کردن خودم با او رقابت کنم. 

در فصل اول حضور فن نیستلروی در فوتبال انگلیس، آنری با ۲۴ گل زده آقای گل لیگ برتر شد و همراه تیمش به مقام قهرمانی رسید. فن نیستلروی در آن فصل ۲۳ گل زد و می توانست در بازی آخر از آنری جلو بزند ولی سر الکس فرگوسن او را از ترکیب تیمش کنار گذاشت.

 سال اول برای آقای گلی تلاش می کردم و فاصله زیادی نداشتم ولی رییس در بازی آخر فصل مرا کنار گذاشت. او گفت: «قرار نیست کفش طلا ببری پسر. ما قهرمان لیگ نشدیم». حتی مرا روی نیمکت هم نگذاشت. باورتان نمی شود که آن گفته سرمربی چقدر مرا تحت تاثیر قرار داد. گل ها باید با جام همراه می شدند. 

در فصل ۴-۲۰۰۳ رقابت منچستریونایتد و آرسنال به نقطه جوش رسید. زمانی که در دقیقه ۹۰ جدال دو تیم در اولدترافورد فن نیستلروی توپ را به تیر دروازه کوبید، بازیکنان آرسنال از جمله مارتین کیون او را مورد تمسخر قرار دادند. اما همان طور که در تصاویر تلویزیونی مشخص بود، فن نیستلروی در آن لحظه متوجه رفتار مدافع آرسنال نشد.

 متوجه نشدم. زمانی آن پنالتی را از دست دادم که آخرین ضربه یک بازی بزرگ بود. بعدا که صحنه را در تلویزیون دیدم، فهمیدم چه اتفاقی افتاده است. متوجه شدم که به سمت من آمدند و مرا هل دادند و این طور چیزها ولی آنقدر بهت زده بودم که کلا نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. اگر متوجه می شدم، به آن صحنه واکنش نشان می دادم و یک درگیری بزرگ درون زمین به راه می افتاد ولی کاملا در حال خودم بودم.