شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اروپا#تاتنهام

عذرخواهی جو هارت به خاطر استوری اینستاگرامی خود در پی حذف تاتنهام از لیگ اروپا

به گزارش منیبان و به نقل از اسکای، تاتنهام شب گذشته پیروزی ۲-۰ در دیدار رفت را با باخت ۳-۰ در بازی برگشت عوض کرد تا به دست دینامو زاگرب از لیگ اروپا حذف شود. پس از آن بازی ژوزه مورینیو به خاطر نتیجه رقم خورده از هواداران تیمش عذرخواهی کرد. اما آن دسته از هواداران اسپرز که استوری اینستاگرامی هارت با عنوان «انجام شد» را به همراه یک اموجی تیک دیدند، دچار سردرگمی شدند. استوری یاد شده مدتی بعد حذف شد. 

هارت در صبح جمعه ضمن عذرخواهی کردن بابت آن استوری گفت که یکی از اعضای تیم رسانه ای او به اشتباه چنین چیزی را ارسال کرده است. 

 صبح بخیر رفقا؛ احساس می کنم باید از جانب تیم رسانه ای خودم عذرخواهی کنم. همین الان متوجه شدم؛ از خواب بیدار شدم و دیدم که یک نفر تصور کرده است که ما شب گذشته ۳-۰ برنده شدیم. هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، حقیقت است. او «انجام شد» را ارسال کرده بود. این پذیرفتنی نیست و من می دانم باعث آزرده خاطر شدن خیلی ها شده است که از این بابت ابراز تاسف می کنم. واضح است که آن پیام از جانب من نبود و من به این باشگاه عشق می ورزم و از تیم حمایت می کنم. من هم مثل خودتان ناراحت هستم، بنابراین بابت این اشتباه مرا ببخشید.