شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انگلیسی

توماس توخل: قرعه کشی لیگ قهرمانان؟ خوشحالم که مقابل یک تیم انگلیسی بازی نمی کنیم

 به گزارش منیبان، توماس توخل در این کنفرانس خبری در واکنش به قرعه چلسی در لیگ قهرمانان گفت:  اول از همه خوشحالم که مقابل یک تیم انگلیسی بازی نمی کنیم و این یک دیدار بین المللی است، لیگ قهرمانان در مورد همین چیزها است. در دور برگشت در خانه بازی خواهیم کرد و این حس خوبی دارد چون شاید یک برتری اندکی برای تمام کردن کار بازی و صعود در خانه داشته باشیم. مشخص است که بسیاری از مردم ما را برنده و صعود کننده در تقابل با پورتو می دانند اما این کار کمکی به ما نمی کند. اگر این کمکی به شما می کند، کافی است به بازی آن ها در تورین نگاه کنید.

 ما به خودمان اطمینان داریم و این به شدت وابسته به عملکرد ما است. پس ما مطمئن هستیم که مقابل حریفی قدرتمند قرار می گیریم و با احترام به مصاف آن ها خواهیم رفت، اما ما در مرحله یک چهارم هستیم و روی پیروزی و صعود از این مرحله تمرکز کرده ایم.

تغییرات تاکتیکی

 من جزئیات آن چه قبلاً در چلسی اتفاق افتاده را نمی دانم. البته که ما ساختار متفاوتی را استفاده می کنیم اما مهم ترین چیز این است که بازیکنان در چنین ساختاری چه رفتار و واکنشی دارند. این چیزی است که در حال حاضر شرایط را بسیار خاص کرده چون تیم در سطح بسیار بالایی بازی می کند. من می دانم که تمرکز روی دفاع کردن ما است چون ما گل های کمی دریافت و بارها کلین شیت کرده ایم که در فوتبال مدرن کار سختی است.

  فوتبال یک بازی پیچیده است و ما باید در تمام بخش های آن خوب باشیم. ما انرژی زیادی می گذاریم و با جنگندگی زیادی بازی می کنیم، بازیکنان و تیم در سطح بسیار بالایی رقابت می کنند. ما نتایجی کسب کرده ایم که لایق آن ها بوده ایم و این به ما اعتماد به نفس می دهد. ما محکم و شجاع هستیم و سعی می کنیم در طول بازی فعال و پر جنب و جوش باشیم.

عملکرد ورنر، هاورتس و زیاش مقابل اتلتیکو مادرید

 آن ها خیلی پیشرفت کرده اند و این مهم است. ما نیازی نداریم که در این مورد صحبت کنیم که آن ها باید پیشرفت می کردند. آن ها تصمیم گرفتند به باشگاهی قدرتمند در قدرتمندترین لیگ بپیوندند و این آن ها را از منطقه امن خود خارج کرده است. ما مقابل اتلتیکو این سه بازیکن را انتخاب کردیم و گاهی در مورد فقدان خونسردی در جایگیری صحیح نگران بودیم اما هرگز نگران میزان تلاش یا جنگندگی بازیکنان در بازی بدون توپ، نبودیم.

 اگر به گل مقابل اتلتیکو نگاه کنید، مشاهده می کنید که تیمو ورنر پیش از شروع ضد حمله یک تکل زد و همین است که این موضوع که ما با هم دفاع و با هم حمله می کنیم را خاص می کند. این سه بازیکن ارتباط خوبی با هم داشتند و با این که هنوز چیزهایی هستند که باید بهبود داده شوند، من از پیشرفتشان خوشحالم.

خوشحالی تیاگو سیلوا مقابل اتلتیکو مادرید

 سالیان زیادی است که تیاگو را می شناسم. ما یک همکاری فوق العاده در پاریس داشتیم و از لحظه ای که وارد تیم شدم، او یک کاپیتان بسیار قابل اعتماد برای من بود. وقتی او عضو تیمی باشد، با تمام وجودش عضو آن تیم است و رفتار کاملاً حرفه ای دارد. او فرد بسیار احساساتی ای است. هر سه کاپیتان تیم، میسون، جورجینیو و تیاگو کاملاً در خدمت بازی هستند و همین باعث می شود تا در لحظه درگیر باشند. من شنیدم که آن ها در طول بازی به بازیکنان دستورالعمل هایی می دادند و از آن ها حمایت می کردند. همین حس را از ویلی کابایرو و کپا روی نیمکت دریافت کردم.

 اگر می خواهیم نتایج و لحظات خاصی داشته باشیم، نیاز داریم که جو خاصی نیز در تیم داشته باشیم. برای ایجاد چنین جو و اتمسفری، می توانید به تیاگو تکیه کنید. او برای گلزنی امرسون خیلی خیلی خوشحال بود. در مورد تمدید قرارداد تیاگو، هنوز خیلی زود است. من و باشگاه با هم تصمیم خواهیم گرفت اما اگر به تصاویر بنگرید، خواهید دید که او چقدر جوان به نظر می رسد. او از پله ها بالا و پایین می دوید و مانند یک فرد 28 ساله لباس پوشیده بود.

مصدومان تیم

 تیاگو در بازی مقابل شفیلد نیز غایب خواهد بود. اکنون زمان ریسک کردن در مورد او نیست، چرا که فقط یک روز تا بازی های ملی مانده است. غیبت او همین الانش نیز طولانی شده اما من می دانم که تیم پزشکی چقدر سخت در حال تلاش است پس گلایه ای ندارم. ما صبر می کنیم تا او 100% آماده باشد. امیدواریم که او در طول فیفادی بتواند به تمرینات گروهی اضافه شود. 

 تامی آبراهام امروز با تیم تمرین کرد. یک لحظه ترسناک داشتیم که او برخوردی از ناحیه مچ پای پیچ خورده اش داشت، لحظه دردناکی بود اما خوشبختانه جدی نبود. امیدوارم روز یکشنبه در لیست تیم قرار بگیرد.

آینده ژیرو

 فکر می کنم او می تواند تاثیر زیادی روی تیم ما داشته باشد چون او باتجربه، از نظر جسمانی آماده و در محوطه تعیین کننده است. او در چهار بازی اخیر کمی اذیت شده است اما مطمئن نیستم که از تصمیمم مقابل ساوتهمپتون و لیدز رضایت داشته باشم. پس از بازی این حس را داشتم که بازی هایی بوده که ژیرو می توانسته 20-25 دقیقه بازی کند. من به او فرصت بازی ندادم چون باید به بازگشت به قانون سه تعویض عادت می کردم؛ شاید هم دو تعویض چون نمی خواهی آخرین تعویضت را زود انجام دهی.

 بنابراین این ها تقصیر من است. او عالی تمرین می کند، مقابل اتلتیکو یک گل مهم زد و فکر می کنم که بازی با لیورپول و اورتون بازی هایی با شدت بالا هستند که در آن ها می توانیم از سرعت استفاده کنیم. این وظیفه من است که به او این حس را منتقل کنم که هنوز هم برای تیم و من مهم است. بنابراین بازی یکشنبه اهمیت زیادی دارد. بازی های ملی فرصت خوبی برای ژیرو هستند تا کمی استراحت کند و از بودن در کنار ما لذت ببرد.

بهترین شروع برای یک مربی جدید در چلسی

 سورپرایز شدن کلمه اشتباهی است، من تحت تاثیر باشگاه، ساختار آن و حمایت شدنم از دقیقه اول قرار گرفتم. من تحت تاثیر حسی که از روز اولی که به این جا آمدم دریافت کردم، قرار گرفتم. من توسط تیمم، نگرش بازیکنان و قابلیتشان برای بازی در سطح بالا و پر از تنش تحت تاثیر قرار گرفتم. این حس فوق العاده ای برای من است. ما هرگز در مورد احتمالات فکر نکردیم و محدودیت ها هرگز تغییر نمی کنند، ما بازی به بازی پیش می رویم اما در چنین باشگاهی که همه به فوتبال فکر می کنند، اتمسفر بسیار خاصی وجود دارد. بازی کردن در چنین سطحی چشمگیر است. ما به شانس، تصمیم گیری های جزئی و عملکرد لحظه ای نیاز داریم و این عادی است. اما پایه و اساس تمام این ها، نگرش و طرز فکر باشگاه است.

قهرمانی چلسی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا

 نمی دانم. در پایان خواهیم دید. شاید بله و شاید خیر. من فقط می توانم بگویم که پیروزی مقابل شفیلد یونایتد در روز یکشنبه، اتفاقی ممکن است. راحت است؟ خیر. ممکن است؟ بله.