مجازات بدتر از مرگ برای پدری که 2 پسرش را به خاطر پول بیمه کشت !

دادگاه کالیفرنیا مرد 45 ساله ای را به جرم قتل دو فرزند اوتیسمی اش به 212 سال زندان محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، بنا به گزارش رسانه های خارجی متهم دو پسر خود را که مبتلا به اوتیسم بودند به همراه همسرش با خودرو به نزدیک یک اسکله برده و سپس با هدف به دست آوردن پول بیمه عمرشان آنها را در آب غرق کرده است.

قتل دو پسر اوتیسمی به خاطر پول بیمه

متهم که شهروند مصری بوده برای اجرای این نقشه، ابتدا دو بیمه عمر گرانقیمت برای دو پسرش خرید سپس برای ماه‌ها با کارگزاران بیمه تماس می‌گرفت تا دقیقا بداند چه زمانی می‌تواند پول کلان این بیمه‌های عمر را با کمترین تحقیق از سوی شرکت‌ها صاحب شود و در روز حادثه دو پسر 8 و 13 سله اش را با همسرش به اسکله ای در جنوب لس آنجلس برده و سپس همه آن ها را با خودرو به اعماق آب فرستاد و خودش از پنجره سمت راننده فرار کرد.

در این حادثه هولناک دو فرزند این مرد جان باختند اما همسرش توسط یک ماهیگیر نجات یافت و خود را به ساحل رساند که همین اتفاق موجب شد تا پرده از این جنایت برداشته شد و پلیس وارد ماجرا شد.

راز قتل دو پسر اوتیسمی به دست پدر طمع کار

گفتنی است که دادستان‌ها اعلام کردند که مدارک کافی برای متهم کردن او به قتل در اختیار ندارند با این وجود قاضی او را به دلیل ارتکاب جرایمی مانند کلاهبرداری و پولشویی به حداکثر مجازات یعنی 212 سال زندان محکوم کرد.