شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#گواردیولا#منچسترسیتی

پاسخ گواردیولا به حضور هالند در منچسترسیتی چه بود؟

به گزارش منیبان؛ در چارچوب یک چهارم نهایی FA Cup، فردا عصر تیم های اورتون و منچسترسیتی در گودیسون پارک به مصاف هم می روند. به گزارش وب سایت منچسترسیتی، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی با اورتون در خصوص این دیدار و رویارویی با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

اورتون با آنچلوتی بسیار باکیفیت است

بازی فردا، مثل هر مسابقه ای دشوار است. یک بازی حذفی در پیش داریم و از سختی بازی مقابل اورتون آگاهیم. کارلو آنچلوتی سرمربی بهترین باشگاه های اروپا از جمله یوونتوس، میلان، رئال مادرید و پاری سن ژرمن بوده و توانسته موفقیت کسب کند. بیرون زمین هم آنچلوتی همیشه یک جنتلمن است و احترام زیادی برای او قائلم. در کیفیت بازیکنان و تیم اورتون شکی وجود ندارد. آن ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگند و این نشان می دهد که چه اندازه خوب هستند. 

هالند از بهترین های دنیاست

 رویارویی با دورتموند؟ بازی حدود دو هفته بعد است. خوب است که در هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا هستیم. دورتموند تیمی خوب است و فرم خوبی دارد. آمار گویای عملکرد ارلینگ هالند است. او یکی از بهترین مهاجمان دنیا در سن خودش است. چند بازی از هالند را دیده ام و آمار او در لیگ قهرمانان اروپا خیره کننده است. از کیفیت این بازیکن باخبرم و هر کسی از کیفیت او مطلع است. دو هفته بعد، بهتر می توانم به این سوال پاسخ دهم. دورتموند تیمی سرسخت است اما ما باید در هر دو بازی رفت و برگشت خوب بازی کنیم. اگر خوب بازی کنیم، صعود می کنیم، اگر آن ها خوب بازی کنند، صعود می کنند. راز خاصی وجود ندارد. ارلینگ هالند در منچسترسیتی؟ او بازیکن دورتموند است. می دانید که نمی توانم به این سوال پاسخ دهم چون من هم دوست ندارم دیگران در خصوص بازیکنان ما حرف بزنند.