شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیونل مسی

ایگواین:

با آغوش باز پذیرای لیونل مسی هستیم

به گزارش منیبان، در تابستان اخیر بود که لیونل مسی به شکل رسمی خواهان جدایی از بارسلونا شد و تلاش زیادی برای رسیدن به این خواسته خود نیز انجام داد اما نهایتاً با مخالفت باشگاه کاتالانی روبرو شد تا فوق ستاره آرژانتینی حداقل یک فصل دیگر در نوکمپ ماندگار شود.

با وجود گذشت چند ماه از مسائل به وجود آمده در تابستان هنوز وضعیت آینده لیونل مسی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بسیاری معتقد هستند که با روی کار آمدن خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا احتمال ماندن مسی افزایش یافته اما از طرف دیگر با نزدیک شدن به تابستان شایعات نیز در این باره افزایش پیدا می کند.

البته که گفته می شود در صورت جدایی لیونل مسی از بارسلونا یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا منچسترسیتی محتمل ترین گزینه برای آینده او خواهد بود اما در عین حال لیگ آمریکا نیز می تواند یکی از چالش های این فوق ستاره آرژانتینی برای سال‌های آخر فوتبال خود تلقی شود.

پیش از این دیوید بکام، مالک باشگاه اینتر میامی، از حضور لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در تیمش استقبال کرده بود. در همین ارتباط گونزالو هیگواین، ستاره اینتر میامی، نیز صحبت های مشابهی را مطرح کرده و می گوید: " من دلیلی نمی‌بینم که لیونل مسی نتواند به اینجا بیاید. اگر این اقدام باعث خوشحالی او شود ما با آغوش باز از آن استقبال خواهیم کرد. نهایتا اچ تصمیم خواهد گرفت که در کجا می خواهد بازی کند که در سطح فردی و ورزشی برایش بهترین است."