شهر خبر

سروش این جام را به خودش بدهکار است

به گزارش منیبان، سپاهان روز گذشته موفق شد تا تراکتور را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد و با رتبه نخست سال 1399 را به پایان برساند. شاگردان محرم نویدکیا در این دیدار با دو گل سجاد شهباززاده و یاسین سلمانی پیروز شدند و با برد به تعطیلات عید رفتند.

سپاهان که در لیگ قهرمانان آسیا غایب است نسبت به چهار تیم پشت سر خود یعنی پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور بازیهای کمتری در این فصل خواهند داشت و تمرکز اصلی شان روی لیگ برتر خواهد بود.

سروش رفیعی که این فصل خوش درخشیده، در بازی روز گذشته نیز ئاس گل دوم تیمش را داد تا روند خوب خود را ادامه بدهد. او که مدتهاست در تیم ملی حضور ندارد، با درخشش در دیدارهای این فصل سپاهان امیدوار است تا دراگان اسکوچیچ او را به تیم ملی فرابخواند و بتواند دوباره زیر نظر این سرمربی کار کند.

این هافبک نورآبادی لیگ برتر تاکنون چهار پاس گل داده و پس از مهدی قائدی مهاجم استقلال در رده دوم بهترین پاسورهای لیگ بیستم قرار دارد. رفیعی در دیدار رفت دو تیم سپاهان و تراکتور نیز، پایه گذار تک گل سه امتیازی تیمش با یک سانتر زیبا بود تا در هر دو بازی رفت و برگشت درخشان عمل کند.

او که یک قهرمانی با فولاد و دو قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر داشته، امیدوار است تا چهارمین قهرمانی را با سپاهان جشن بگیرد.