شهرخبر

لیگ قهرمانان اروپا| تکرار فینال فصل گذشته و مصاف لیورپول با رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی/ طارمی و یارانش حریف چلسی شدند


لیگ قهرمانان اروپا| تکرار فینال فصل گذشته و مصاف لیورپول با رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی/ طارمی و یارانش حریف چلسی شدند

در دومین مرحله حذفی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فینالیست‌های فصل گذشته با هم روبه‌رو خواهند شد، رئال مادرید برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس خواهد رفت و پورتو مقابل چلسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مشخص شدن چهره تمامی 8 تیم صعود کننده، قرعه‌کشی دو مرحله بعدی این رقابت‌ها امروز (جمعه) در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد. بر اساس مقررات یوفا، در این مرحله از رقابت‌ها محدودیت‌های مراحل قبل برای رویارویی تیم‌ها با یکدیگر وجود نداشت و هر یک از هشت تیم می‌توانند با 7 تیم دیگر روبه‌رو شوند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است (تیم‌‌هایی که نام آنها در ابتدا آمده در دور رفت میزبان هستند):

بازی اول: منچسترسیتی - بوروسیا دورتموند

بازی دوم: پورتو - چلسی

بازی سوم: بایرن مونیخ - پاری‌سن‌ژرمن

بازی چهارم: رئال مادرید - لیورپول

یوفا همچنین قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها را هم انجام داد که برنامه بازی آن مرحله نیز به صورت زیر است:

بازی اول مرحله نیمه نهایی: برنده بازی بایرن مونیخ/پاری‌سن‌ژرمن -  برنده بازی منچسترسیتی - دورتموند

بازی دوم مرحله نیمه نهایی: برنده بازی رئال‌مادرید/لیورپول - برنده بازی پورتو/چلسی

همچنین در فینال رقابت‌ها برنده بازی اول مرحله نیمه نهایی حکم تیم میزبان و برنده بازی دوم مرحله نیمه نهایی حکم تیم میهمان (برای انتخاب پیراهن اصلی) را خواهند داشت.

دیدارهای دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز‌های هفدهم و هجدهم فروردین 1400 و دیدارهای برگشت روزهای بیست‌و‌چهارم و بیست‌و‌پنجم فروردین برگزار می‌شوند. همچنین بازی‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت و بازی‌های دور برگشت این مرحله روزهای چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت برگزار خواهند شد.

فینال این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز روز 29 می (هشتم خرداد 1400) در ورزشگاه آتاتورک شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. ورزشگاه آتاتورک قرار بود سال گذشته میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد که به دلیل شیوع کرونا و متمرکز شدن بازی‌های مرحله حذفی در پرتغال، این فرصت را از دست داد و در عوض امسال شرایط میزبان را پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/