شهر خبر

محمدی: عملکرد مسئولان در کنترل قیمت‌ها مناسب نبوده است


محمدی: عملکرد مسئولان در کنترل قیمت‌ها مناسب نبوده است

نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس گفت: متاسفانه در توزیع کالاهای اساسی عملکرد ها و کارکردها مناسب نبوده و علی‌رغم توصیه‌های مقام معظم رهبری، اقدامات شایسته‌ای انجام نشده است.

قاسم محمدی نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با انتقاد از نابسامانی در توزیع کالاهای اساسی، گفت: متاسفانه در توزیع کالاهای اساسی عملکرد ها و کارکردها مناسب نبوده است و علی‌رغم توصیه‌های مقام معظم رهبری، اقدامات شایسته‌ای برای مقابله با گرانی‌ها انجام نشده است.


وی گفت: اکنون شاهد افزایش قیمت میوه، مرغ و کالاهای مورد نیاز مردم هستیم و این موضوعی است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان یک غصه یاد کردند؛ مجلس و دولت باید نهادهای نظارتی را برای مقابله با کم فروشی و گران‌ فروشی کالاهای اساسی فعال کنند.

محمدی گفت: واقعا اینکه، قیمت مرغ و ماهی در شب عید به یکبار افزایش چشمگیری داشته باشد قابل قبول نبوده و از طرفی برخی صف‌‌های خرید مرغ که در برخی شهرها انجام شده در شان ملت ایران نیست.

عضو سابق کمیسیون کشاورزی آب منابع طبیعی همچنین با بیان اینکه "رکورد های جدید تولید در کشاورزی ایران امیدوار کننده و نوید بخش آینده توسعه اقتصادی کشاورزی مدرن است"، گفت: انتظار این بود که مجلس و دولت محترم اقدامات لازم را برای حذف دلال و واسطه‌ها در حوزه کالاهای اساسی در دستور کار قرار دهند تا کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم به صورت مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده برسد.  
انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/