به گزارش برنا؛ مجید رضازاده درباره روند ثبت نام دانشجویان تحت پوشش بهزیستی در سامانه گفت: سامانه دانشجویی بهزیستی برای ثبت نام ترم بهمن ماه برای دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی مجددا باز شده و کسانی که می خواهند برای ترم بهمن ماه ثبت نام کنند، می توانند اقدام کنند.

اوادامه داد: کسانی که برای ترم مهر نیز موفق به ثبت نام در سامانه نشده بودند و یا افرادی که نقص پرونده داشته‌اند و لازم بوده مدارکشان را تکمیل کنند فرصت دارند نواقص پرونده را برطرف کنند.

​رئیس مرکز فناوری سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تاکنون ۲۷هزار ثبت نام در سامانه انجام شده که بیش از ۴۰۰۰ برای ترم دوم بوده است، خاطرنشان کرد: حدود ۲۲ هزار دانشجو در سامانه ثبت نام کرده‌اند که برای حدود ۱۸ هزار نفر پرداخت داشته‌ایم. افرادی که پرونده انها کامل و تایید اخذ کرده‌اند کارشان به اتمام رسیده و امیدواریم افرادی که پرونده آنها ناقص است رفع نقص کنند و اگر ثبت نام نکرده‌اند این کار را انجام دهند و افرادی که مدارک ترمی خود را بارگذاری نکرده‌اند این کار را انجام دهند تا به سرعت پرداخت‌ها را داشته باشیم.

رضازاده یادآور شد: بسیاری افراد تقاضا داشتند که معرفی‌نامه به دانشگاه همانند گذشته داشته باشند که درحال حاضر سامانه این امکان را دارد و هریک از افراد که نیاز به این معرفی نامه داشته باشند قابلیت پرینت نامه وجود دارد که باید مهر و امضای شهرستان و استان را داشته باشند تا برای تخفیف ۲۰ درصدی و ثبت نام به دانشگاه ارائه کنند.