شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#واکسن کرونا

اختصاصی/ واردات واکسن کرونا توسط شهرداری تهران

اختصاصی/ واردات واکسن کرونا توسط شهرداری تهران

اختصاصی/ واردات واکسن کرونا توسط شهرداری تهران
مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به آمادگی شهرداری جهت واردات واکسن کرونا گفت: اگر دولت دست سازمان‌ها را باز گذارد تامین واکسن سرعت می‌گیرد و در صورت نیاز شهرداری نیز بودجه لازم را به این موضوع اختصاص می‌دهد.

دکتر حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز درباره واکسیناسیون کرونا اظهار داشت: در صورتی که ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت به شهرداری تهران مجوز دهند می توانیم اقدام به ورود این واکسن جهت واکسیناسیون نیروهای شهرداری و بازنشستگان کنیم.

وی افزود: قطعا اگر دولت دست سازمان‌ها را باز گذارد تامین واکسن سرعت می‌گیرد در صورت نیاز شهرداری نیز بودجه لازم را به این موضوع اختصاص می‌دهد.

 مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به آغاز واکسیناسیون تطهیرکنندگان بهشت زهرا گفت: هنوز به کادر درمان درمانگاه‌های شرکت شهر سالم واکسن اختصاص داده نشده ولی اسامی آنها به وزارت بهداشت ارسال شده است که امیدواریم هرچه زودتر این موضوع محقق شود.

چوبینه با اشاره به ابتلای بیش از ۳ هزار نفر در شهرداری تهران به کرونا گفت: علاوه بر رانندگان اتوبوس و تاکسی کارگران سازمان پسماند هم باید در اولویت اختصاص کرونا باشند.

چوبینه با تاکید بر اینکه واکسینه کردن گروه‌های در خطر به نوعی به معنای واکسینه کردن سایر جامعه است، گفت: اگر افراد در معرض خطر بیشتر واکسینه شوند امکان سرایت به سایر افراد جامعه وجود ندارد.