شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال#پای#ستاره#محبوب#زیدان#بیرون

گزارش مارکا

یک پای ستاره محبوب زیدان بیرون رئال

به گزارش منیبان، لوکاس واسکز بازیکنی بوده که در فصول گذشته انتقادات زیادی نسبت به عملکرد او در رئال مادرید مطرح شده است اما این بازیکن در در چند ماه اخیر با توجه به مصدومیت دنی کارواخال و آلوارو اودریوزولا در پست دفاع راست به میدان رفته و اتفاقاً نمایش فوق العاده ای را از خود ارائه داده است.

بال اسپانیایی آخرین ماه‌های قرارداد خود با باشگاه رئال مادرید را پشت سر می گذارد و او در پایان فصل می‌تواند به شکل رایگان از این تیم جدا شود. این در حالی است که رسانه های اسپانیایی ادعا می‌کنند که زین‌الدین زیدان خواهان حفظ لوکاس واسکز شده است اما در عین حال مذاکرات برای تمدید قرارداد او به بن بست خورده است.

طبق ادعای مارکا، لوکاس که پیش از این یک بار به پیشنهاد تمدید پاسخ منفی داده بود، اخیرا نیز روی موضع خود مانده و حاضر نشده پیشنهاد تمدید سه ساله با کاهش 10 درصدی دستمزد را قبول کند. لوکاس معتقد است باشگاه قدر او را نمی داند و باید دستمزدش را افزایش بدهد.

طبق ادعای مارکا، یک پای لوکاسل بیرون از رئال است و بعید به نظر می رسد فصل بعد او را با پیراهن باشگاه مادریدی بیینیم.

لوکاس فصل جاری 1628 دقیقه در لالیگا به میدان رفته و از این حیث در رتبه هفتم قرار دارد.  21 بار در میدان بوده که در 13 تایش 90 دقیقه را بازی کرده است. در مجموع او در 30 بازی برای رئال در همه رقابت ها 2468 دقیقه در میدان بوده و فقط 7 بازی را از دست داده است.