شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پوتین

پوتین همتای آمریکایی خود را به گفتگوی زنده دعوت کرد.

رئیس‌جمهور روسیه همتای آمریکایی خود را به گفتگوی زنده و علنی به‌گونه‌ای که شهروندان روسی و آمریکایی به‌طور مستقیم شنونده گفتگوی آنها باشند، دعوت کرد. وی ادامه داد: «به نظر من این [گفتگوی زنده] هم برای مردم روسیه، هم برای مردم آمریکا و هم برای مردم بسیاری از کشورهای دیگر جالب خواهد بود.»

پوتین همتای آمریکایی خود را به گفتگوی زنده  دعوت کرد.

رئیس‌جمهور روسیه همتای آمریکایی خود را به گفتگوی زنده و علنی به‌گونه‌ای که شهروندان روسی و آمریکایی به‌طور مستقیم شنونده گفتگوی آنها باشند، دعوت کرد.

به گزارش ریانووستی، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه پنج‌شنبه شب در مصاحبه با شبکه روسیه24 جو بایدن همتای آمریکایی خود را به گفتگوی زنده دعوت کرد.

ولادیمیر پوتین که خود و دولتش اخیراً هدف اتهامات مقامات واشنگتن از جمله شخص جو بایدن قرار گرفته‌اند، در خصوص روابطش با همتای آمریکایی خود گفت: «آخرین باری که ما تلفنی با هم صحبت کردیم، تماس از جانب رئیس‌جمهور بایدن بود و او آغازکننده تماس بود. من می‌خواهم رئیس‌جمهور بایدن را به ادامه گفتگو دعوت کنم، اما به‌شرطی که ما این کار را به‌صورت واقعاً زنده، بدون هیچ‌گونه تأخیر [در پخش مکالمات]، مستقیم و علنی انجام دهیم.»

وی ادامه داد: «به نظر من این [گفتگوی زنده] هم برای مردم روسیه، هم برای مردم آمریکا و هم برای مردم بسیاری از کشورهای دیگر جالب خواهد بود.»

رئیس‌جمهور روسیه در ادامه اعلام کرد که آماده است تا همین فردا (جمعه) به‌صورت زنده با جو بایدن گفتگو کند.

روز سه‌شنبه 26 اسفندماه جامعه اطلاعاتی آمریکا طی گزارشی روسیه را به تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا به نفع دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و به ضرر جو بایدن رئیس‌جمهور کنونی آمریکا متهم کرد.

یک روز بعد از انتشار این گزارش نیز جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری ای‌بی‌سی اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه به‌زودی تاوان آنچه «تلاش برای دخالت در انتخابات آمریکا» خوانده شده است را پس خواهد داد.

بایدن همچنین در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا فکر می‌کند که ولادیمیر پوتین یک قاتل است، اظهار داشت: «این‌طور فکر می‌کنم»

متعاقباً ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به اظهارات همتای آمریکایی خود گفت: «برای او آرزوی سلامتی دارم. کسی که دیگران را این‌طور توصیف می‌کند، قاتل است.»

 

منبع: انتخاب