شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#نیسان

سرقت خودروهای وانت نیسان در تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی گفت: با وقوع سرقت های سریالی خودروهای وانت نیسان در سطح "شهرستان ری" بررسی موضوع  در اختیار تیمی  از کارآگاهان دایره مبارزه با وسایل نقلیه پایگاه قرار گرفت.

او عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودروهای سرقت، پس از سرقت کشف نشده و همچنین تردد جاده ای خودروها نیز ثبت نمی شود که ظن کارآگاهان به خروج خودروهای مسروقه از طریق نقاط مرزی کشور قوت گرفت.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران ابراز کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی کارآگاهان به تردد یکی از سارقان حرفه ای که پیشتر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده بود، مشکوک و تردد وی را تحت مراقبت ویژه قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان به این نتیجه رسیدند متهم با تهیه پلاک ها و مدارک جعلی از شهرستان های شرقی کشور، با سرقت خودروها در "شهرری" و نصب پلاک های جعلی، خودروهای سرقتی را به استان های مرزی انتقال می دهد.

سرهنگ گودرزی افزود: نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و کارآگاهان موفق شدند متهم را در ترمینال جنوب دستگیر و در بررسی های بیشتر از وی 4 عدد پلاک جعلی خودرو کشف شد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه  تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی، به شهرستان های مرزی کشور اعزام و 5 تن از مرتبطان و خریداران خودروهای مسروقه را شناسایی و  دستگیر کردند، اضافه کرد: در مجموع 6 دستگاه خودروی نیسان مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف و با شناسایی مال باختگان خودرو های کشف شده به آنها تحویل شد.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: سارق حرفه ای به 80 فقره سرقت و  فروش خودروهای نیسان به یک سوم قیمت به مالخران اعتراف و  متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.