شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#لیگ برتر

شش تایی ها علیه پرسپولیس

به گزارش منیبان، شاگردان گل محمدی در حالی که در 6 بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق شده بودند دروازه تیم را بسته نگه دارند، بالاخره در دقیقه 53 دیدار برابر نفت مسجد سلیمان دروازه خود را باز شده دیدند.

دروازه پرسپولیس آخرین بار در دقیقه 83 بازی با ماشین سازی از سوی پیمان بابایی در تهران باز شد و پس از آن حامد لک (در پنج مسابقه)، رادوشوویچ (در یک مسابقه) و خط دفاعی پرسپولیس توانسته بودند در 6 بازی پیاپی مانع از گلزنی بازیکنان حریف شوند.

تراکتور  0 - 1 پرسپولیس

پرسپولیس 1 - 0 مس رفسنجان

پرسپولیس 1 - 0 پیکان

پرسپولیس 5 - 0 گل گهر

پرسپولیس 1 - 0 سایپا

نفت آبادان 0 - 0 پرسپولیس

پرسپولیس بعد از گلی که از پیمان بابایی، مهاجم ماشین سازی در دقیقه 83 دریافت کرد، در این 6 بازی پیاپی توانست دروزاه خود را بسته نگه دارد اما درنهایت در دقیقه 53 بازی امروز، میثم تهی دست برای نفت مسجد سلیمانی ها گلزنی کرد تا بالاخره دروازه پرسپولیس باز شود. با این حال در پایان هفته هجدهم پرسپولیس کماکان با 9 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارد.

مجموعا دروازه پرسپولیس بعد از 600 دقیقه باز شد، البته این عدد فقط در خصوص بازی های لیگ برتر است و اگر بخواهیم دیدار جام حذفی این تیم برابر مس نوین کرمان را هم در نظر بگیریم، سرخ ها بعد از 690 دقیقه گل خوردند.