شهر خبر

آیا امین قاسمی نژاد امشب فسخ می‌کند؟+جزییات

به گزارش منیبان، مدیران استقلال شب گذشته خبر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را دادند اما فیفا هنوز رسما پنجره استقلال را باز نکرده است. مدیران استقلال چند روز پیش پول بودوروف را پرداخت کردند اما این پول به دلیل مشکل در حسابی که بودوروف معرفی کرده، ننشست و برگشت خورد و همین باعث تعویق در پرداخت پول و بسته ماندن پنجره استقلال شد.

امید استقلالی ها به همکاری وکیل بودوروف

استقلالی ها پول بودوروف را دوباره پرداخت کردند اما این پول هنوز در حساب بودوروف ننشسته است و فرصت نقل و انتقالاتی لیگ ایران هم امشب به پایان می رسد و پس از آن تیم ها فقط می توانند بازیکن آزاد جذب کنند.

تمام امید استقلالی ها این است که وکیل بودوروف همکاری کند و تضمین باشگاه مبنی بر این که پول ظرف چند روز آینده دوباره به حساب معرفی شده از سوی این بازیکن می رود را بپذیرد و تاییدیه دریافت پول را تا یکی دو ساعت آینده به فیفا ارسال کند تا فیفا هم قبل از پایان روز 28 اسفند که روز آخر نقل و انتقالات نیم فصل ایران است، به فدراسیون فوتبال ایران دستور باز کردن پنجره استقلال را صادر کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد پنجره استقلال بسته می ماند.

نیم نگاه استقلال به سهمیه فیفا و جذب بازیکن آزاد

یکی از مدیران استقلال به خبرنگار طرفداری گفت حتی اگر پنجره هم تا امشب باز نشود، این پنجره حداکثر تا چند روز دیگر باز می شود چرا که پرداخت پول بودوروف انجام شده و حداکثر تا دوشنبه آینده این پول در حساب بازیکن و وکیل اوست و استقلال آن زمان می تواند عرفان گل محمدی، آرمان رمضانی و سعید مهری که با تیم قبلی شان قرارداد را فسخ کرده اند را با استفاده از قانون جذب بازیکن آزاد و سهمیه فیفا به خدمت بگیرد. چرا که این بازیکنان آزاد هستند. بازیکن آزاد به کسی می گویند که تا قبل از بسته شدن پنجره قرارداد خود را فسخ کرده باشد.

امین قاسمی نژاد باید امشب فسخ کند

با این حساب امین قاسمی نژاد هم اگر قصد دارد جزو سهمیه آزاد فیفا حساب شود، باید قراردادش با پدیده را تا قبل از پایان امشب فسخ کند و امیدوار باشد استقلالی ها با گذشت چند روز با استفاده از قانون سهمیه فیفا و جذب بازیکن آزاد او را به خدمت بگیرند. البته جذب بازیکن آزاد و سهمیه فیفا در هر فصل محدودیت دارد و آن وقت استقلال باید قید جذب گل محمدی یا مهری را بزند.

به هرحال استقلال امیدوار است امشب پنجره اش باز شود و به این مشکلات نخورد اما اگر پنجره باز نشود، امید این تیم به استفاده از سهمیه فیفا است. این تیم باید برای استفاده از این سهمیه چند هفته ای منتظر بماند و بازیکنان جدید هم برای بازی کردن انتظارشان کمی طولانی تر می شود.