شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

واکنش تند گل محمدی درباره درخواست رسول پناه برای مناظره/ شما از طرف چه کسی مامور شدی؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیس بتواند سال آینده روند خوب خود در سال ۹۹ را ادامه دهد.

واکنش تند گل محمدی درباره درخواست رسول پناه برای مناظره/ شما از طرف چه کسی مامور شدی؟

خبرورزشی - یحیی گل محمدی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر، گفت: سال نو را در ابتدا به همه مردم عزیز ایران تبریک می گویم و برای روح تمام عزیزانی که سال گذشته از جمع ما رفتند به خصوص مهرداد میناوند و علی انصاریان شادی می‌خواهم.

وی ادامه داد: در مقابل نفت مسجد سلیمان بر حریف مسلط بودیم اما استفاده نکردن از موقعیت های گل باعث شد استرس در تیم ما ایجاد شود. اگر از موقعیت ها به خصوص پنالتی نیمه نخست استفاده می کردیم شرایط راحت تر می شد. خوشبختانه بازیکنانم در پایان مزد زحمات خود را گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم پرسپولیس با برد سال را تمام کرد و امیدوارم سال آینده هم این روند را ادامه دهیم. این برد را به هواداران تقدیم می کنیم. خوشحالیم سال ۹۹ را با برد پشت سر گذاشتیم و امیدوارم هواداران این موفقیت را به عنوان یک عیدی از ما قبول کنند.

وی در خصوص اخراج سیامک نعمتی هم اظهار داشت: محمد بلبلی از تیم نفت مسجد سلیمان کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشت اما سیامک نعمتی می توانست با تمرکز بیشتری مقابل او قرار گیرد.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق باشگاه او را به منظره دعوت کرده، گفت: از طرف چه کسی آمدید؟ احساس می‌کنم شما از طرف فردی، مامور شده‌اید.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با تاثیر خریدهای جدید سرخپوشان روی رقم خوردن این نتیجه اضافه کرد: همه بازیکنان به ویزه شهریار مغانلو عملکرد خوبی داشتند. شهریار امسال می تواند به ما در ادامه کمک کند. بازی قبل کمی شرایط برای او سخت بود  اما فکر می کنم او از آمادگی کامل دور است اما می تواند کیفیت خودش را نشان دهد.

وی در مورد عملکرد داور بازی ادامه داد: بازی در دقایقی فیزیکی دنبال شد. ما برای پیروزی و حریف برای نباختن تلاش می‌کرد و طبیعی است در این شرایط کمی بازی فیزیکی شود. داور خیلی خوب بازی را مدیریت کرد. البته او می توانست در یکی دو صحنه کارت ندهد.

گل‌محمدی در مورد پنالتی زدن امید عالیشاه تصریح کرد: امید پنالتی زن اول ما  نبود اما برای گل زدن کمی احساسی شده بود. آن پنالتی کمی تمرکز تیمی ما را هم برهم زد.