شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#رحمتی#هواداران استقلال

رحمتی برای اداره تیمش روی پول رضایتنامه حساب کرده است

مهدی رحمتی تحت فشار هواداران استقلال قرار گرفت!

به گزارش منیبان، باشگاه شهر خودرو پس از این که با فرهاد حمیداوی به مشکلات شدید مالی برخورد، مالکیتش را به هیات فوتبال استان خراسان واگذار کرد و به تیم پدیده تغییر نام داد. همین مشکلات مالی باعث شده تا مهدی رحمتی، سرمربی شهر خودرو برای ادامه فصل و حیات باشگاه به فکر فروش برخی از بازیکنانش باشد تا حداقل پدیده بتواند با همین پول ها تا پایان فصل بدون مشکلات مالی لیگ بیستم را به پایان برساند. در واقع تنها منبع درآمد فعلی پدیده همین پول فروش بازیکنان است.

مهدی رحمتی زمان مالکیت حمیداوی در ابتدای فصل شخصا برای وصول کردن طلب های شهر خودرو راهی تهران شد و به نوعی به جز دغدغه های فنی درگیر دغدغه های مالی باشگاه هم بود.

حالا مهدی رحمتی به دنبال این است با پول فروش بازیکنانی نظیر فرشاد فرجی، اکبر صادقی و امین قاسمی نژاد تیمش را از لحاظ مالی تا پایان فصل بیمه کند.

مهدی رحمتی همانطور که از انتقال فرشاد فرجی چند میلیاردی برای پدیده به دست آورد، توقع دارد با انتقال امین قاسمی نژاد نیز برای تیمش درآمدزایی کند شرط پدیده برای فروش بازیکنانش نیز دریافت پول نقد است و مشکل استقلال هم دقیقا در این قسمت است. آبی ها هنوز نتوانسته اند این پول را نقدا به شهر خودرو پرداخت کنند.

حالا هم هواداران استقلال روی مهدی رحمتی فشار آورده اند تا راضی به این انتقال شود و نظر مهدی رحمتی برای این انتقال حیاتی است. هواداران استقلال معتقدند مهدی رحمتی که ادعای استقلالی بودن دارد باید خیلی سخت نگیرد و بگذارد این انتقال انجام شود.

مهدی رحمتی هم در این بین منفعت تیمش را در نظر گرفته است... فعلا برخی مدیران استقلال مشغول مصاحبه علیه رحمتی هستند و هواداران هم در فضای مجازی به رحمتی فشار می آورند. پدیده بعدازظهر امروز در هفته هجدهم لیگ برتر، به مصاف نفت آبادان می رود.