شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سال 99#کمیته انضباطی

پرونده انضباطی استقلال در سال ۹۹ بسته نشد


پرونده انضباطی استقلال در سال 99 بسته نشد

باوجود برگزاری جلسه کمیته انضباطی و وساطت فدراسیون کشتی، باشگاه استقلال همچنان با مربیان و کشتی گیرانش تسویه حساب نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از اتفاقاتی که در فینال لیگ رخ داد، باشگاه استقلال 9 تن از اعضای فنی و کشتی گیرانش را با جرایم سنگین مواجه کرد، جرایمی که از سوی هیچ یک از جریمه شدگان مورد قبول نبود و آنها به کمیته انضباطی شکایت کردند.

بهروز یاری عضو کادرفنی استقلال به نمایندگی از جریمه شدگان در جلسه انضباطی شرکت کرد و طبق آن چیزی که اعلام شد، قرار بود استقلال با اعضایش تسویه حساب کند، اتفاقی که البته رخ نداد.

البته همان وقت اعلام شد که اصل مشکل باشگاه استقلال با بهروز یاری، امیرمحمد یزدانی و یونس امامی است و پول بقیه را پرداخت خواهد کرد. بهروز یاری به این دلیل که مصاحبه‌های تندی را علیه باشگاه استقلال کرده بود، امیرمحمد یزدانی که همزمان با مرحله پایانی لیگ، در اردوی مسابقات جام جهانی صربستان شرکت کرد و یونس امامی مدعی بود که استقلالی‌ها از او خواسته‌اند در 70 کیلو کشتی بگیرد و او از ابتدا گفته است در 74 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت، در لیست سیاه این باشگاه قرار گرفتند.

اما اینطور که پیداست اغلب نفراتی که در لیست جریمه استقلال بودند، همچنان به پول شان نرسیده‌اند و هرچند دفتر کشتی در سال 99 بسته شده است، اما مشکل کشتی گیران با استقلال حل نشد.

این در شرایطی است که بارها و بارها عنوان شد فدراسیون کشتی جلساتی با مدیران استقلال داشته و آنها همچنین با هم تلفنی صحبت کرده اند و قرار است با کشتی گیران تسویه حساب شود.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ نیز در آخرین مصاحبه‌اش با تسنیم، در مورد مشکل استقلالی‌ها به این جمله بسنده کرد: ان شاءالله که مشکل حل می‌شود.

به گزارش تسنیم، امیرمحمد یزدانی، نادر حاج آقانیا، محمدرضا سرگو، سجاد غلامی، عباس فروتن و علی موجرلو کشتی ‌گیرانی بودند که از سوی این باشگاه با جریمه 35 درصدی و یونس امامی با جریمه 65 درصدی از قرارداد محکوم شدند.

محمد طلایی که در روز فینال از کشتی‌گیران تیمش خواسته بود مقابل بازار بزرگ صف آرایی کنند نیز 35 درصد و بهروز یاری که بعد از وقایع روز پایانی لیگ علیه رضا یزدانی مصاحبه کرده بود نیز 70 درصد با جریمه مواجه شدند.

انتهای پیام/