شهر خبر

یحیی گل محمدی امید عالیشاه را به احسان پهلوان ترجیح داد

به گزارش منیبان، شاید اگر چند هفته قبل کسی پیش بینی می کرد احسان پهلوان روی نیمکت می نشیند تا امید عالیشاه به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود، کمتر کسی این موضوع را باور می کرد اما طی چند هفته اخیر عالیشاه به حدی موثر و آماده نشان داده که حالا تصور او روی نیمکت سخت است.

صعود پله ای عالیشاه با گل نزنی های مهدی عبدی آغاز شد. جایی که مهدی عبدی قدر فرصت هایی که به او داده شد را ندانست تا رفته رفته از ترکیب اصلی دور شده و به جای او امید عالیشاه به زوج وحید امیری در خط حمله تبدیل شود. عالیشاه پس از سال ها حضور در پرسپولیس آن قدر تجربه کسب کرده بود که خلاف مهدی عبدی جوان قدر این فرصت ها را بداند و عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. به گونه ای که درخشش عالیشاه در چند بازی پیاپی باعث شد پرسپولیس نیز در بازی های متوالی اش به پیروزی برسد.

حالا شماره 2 سرخ ها آن قدر خوب کار کرده که یحیی گل محمدی مجاب شود احسان پهلوان را به عنوان بازیکن مورد علاقه اش روی نیمکت بنشاند و حتی در حضور مهدی عبدی و مهدیخانی نیز از او به عنوان وینگر بهره ببرد. اتفاقی که در بازی قبلی مقابل مس نوین رخ داد.

به هر حال با تصمیم یحیی گل محمدی امروز مقابل نفت مسجد سلیمان احسان پهلوان روی نیمکت خواهد نشست تا امید عالیشاه به عنوان وینگر راهی میدان شده و همچنان به درخشش خود ادامه دهد.