شهر خبر

دانشگر به تمرین استقلال بازخواهد گشت؟+جزییات

به گزارش منیبان، اتفاقات دیدار با پیکان در جام حذفی و درگیری پیش آمده میان محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی و بعد از آن جر و بحث دانشگر با بهزاد غلامپور مربی آبی ها سبب شد تا بعد از بازی فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان رای به کنار گذاشتن این مدافع بدهد. دانشگر که سال گذشته نیز در دو مقطع با فرهاد مجیدی مشکل پیدا کرد و به دلیل بی انضباطی از تیم کنار گذاشته شده بود، مورد غضب سرمربی تیم قرار گرفته است.
از این رو استقلالی ها امیدوار بودند تا با جذب یک مدافع وسط دیگر، دانشگر را به پایان راهش در این تیم برسانند اما با توجه به پر شدن لیست آبی پوشان و نرفتن دانشگربه تیم های دیگر حالا احتمال ماندگاری این مدافع در جمع استقلالی ها افزایش یافته است.
با توجه به اینکه استقلال در 3 جبهه آسیایی، حذفی و لیگ برتر باید بجنگد باید تعداد زیادی بازیکن در اختیار داشته باشد. اگرچه در پست دفاع وسط سیاوش یزدانی، عارف غلامی و محمدحسین مرادمند هم در استقلال حضور دارند اما مجیدی و کادرفنی اش معتقدند باید 4 مدافع وسط در اختیار داشته باشند.
در چنین فضایی تعدادی از بازیکنان و حتی مربیان استقلال هم برای بازگشت دانشگر به تمرینات نزد مجیدی وساطت کردند اما هنوز نتوانستند سرمربی استقلال را راضی کنند. از این رو با توجه به اینکه امشب نقل و انتقالات زمستانی به پایان می رسد و بعید است دانشگر هم به تیم دیگری برود، احتمال اینکه این مدافع طی روزهای آینده مورد بخشش مجیدی قرار بگیرد و به تمرینات برگردد وجود دارد.
باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار دانشگر است و آیا او به تمرینات استقلال برمی گردد یا خیر.