شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس

احمد نورالهی همبازی بشار می‌شود/ واکنش مسئولان پرسپولیس چیست؟

یکی از بازیکنانی که هنوز پاسخی به باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادش نداده، احمد نورالهی است.

 احمد نورالهی همبازی بشار می‌شود/ واکنش مسئولان پرسپولیس چیست؟

خبرورزشی - احمد نوراللهی که یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان در جمع نفرات کنونی این تیم محسوب می‌شود، احتمالا بعد از ۷ فصل حضور در آستانه تصمیمی جدید برای ادامه فوتبالش قرار داشته باشد. گفته می‌شود بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ بیستم از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد وسوسه انگیزی دارد. درهمین ارتباط شایعه ای در اردوی پرسپولیسی‌ها مطرح شد مبنی بر اینکه احمد نورالهی احتمالا در قطر همبازی بشار رسن ستاره سابق سرخپوشان خواهد شد. 

خاطرتان باشد هافبک عراقی پرسپولیس در گفت‌وگویی که با سایت الکاس قطر داشت درباره این سوال که بهترین بازیکنی که با او همبازی شد، گفت: بهترین بازیکنی که با او همبازی شده‌ام احمد نوراللهی است. او درباره بهترین مربی که با او تاکنون کار کرده است، گفت:  پاسخ من برانکو ایوانکوویچ است. این بازیکن عراقی همچنین از کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد کرد.

احمد نورالهی بهترین دوست بشار رسن درپرسپولیس بود و دور از ذهن نیست اگر هافبک عراقی از شماره ۸ پرسپولیس نزد سران باشگاه قطر تعریف و تمجید کرده باشد. چند روز پیش  احمد نوراللهی از فرصت تعطیلی تمرین پرسپولیس استفاده کرد و با حضور در ساختمان این باشگاه نشستی را با مدیران پرسپولیس برگزار کرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که قصد تمدید قرارداد نوراللهی را دارند در این نشست درباره این موضوع هم با او صحبت‌های ابتدایی را انجام دادند. از طرفی نوراللهی هم که بهترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری بوده تمایل خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرد و ظاهرا طرفین به توافق جدیدی نرسیدند. هرچند مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوارند کاپیتان سوم این تیم پس از تعطیلات عید نوروز و بازگشت از اردوی تیم ملی قراردادش را تمدید کند اما ...

بیشتر بخوانید:

شماره ۸ پرسپولیس که در سال‌های اخیر قرارداد مالی سنگینی با این تیم نبسته و پول زیادی نگرفته است درخواست رقمی داده است که بعید می‌دانیم باشگاه بتواند با آن موافقت کند. نورالهی در این ۷ سال حضور درپرسپولیس یک بازیکن فداکار و درخدمت تیم بوده که پیشنهادات خوبی از چین و همین کشور قطر را به خاطر علاقه به رنگ قرمز نادیده گرفته است. حالا یک مقدار شرایط فرق می‌کند. احمد نورالهی متأهل شده و مسئولیت زندگی را روی دوش خود احساس می‌کند. او می‌تواند با بازی در لیگ ستارگان قطر آینده خود را بسازد درحالی که شاید درپرسپولیس یک ششم یا هفتم این کشور عربی هم درآمد نداشته باشد.

بنابراین می‌توان حدس زد باشگاه پرسپولیس چه کار سختی برای تمدید قرارداد احمد نورالهی پیش رو خواهد داشت. آیا نورالهی تمدید می‌کند یا اینکه...؟ باید منتظر ماند و دید.