شهر خبر

توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی در خراسان رضوی با همکاری سپاه


توزیع 60 هزار بسته معیشتی و پروتئینی در خراسان رضوی با همکاری سپاه

با حضور مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در مراسم رزمایش همدلی و احسان استان خراسان رضوی توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی با همکارس سپاه استان در بین خانواده‌ها و اقشار کم‌برخودار آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سعید سلیمانی درباره اهمیت مسائل اجتماعی این استان گفت: با عنایت مقام معظم رهبری و  دستور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام پیگیری مسائل اجتماعی و محرومیت‌زدایی در بنیاد احسان با جدیت در سال 99 پیگیری شده است و در سال آتی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه بحران‌های اجتماعی افزود: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بیش از 400 میلیارد تومان در راستای خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی در سال 99 اعتبار اختصاص داده است و با دستور ریاست ستاد اجرایی همین مقدار هم در سال آینده هزینه خواهد شد. به علاوه بیش 150 هزار بسته معیشتی در شهر مشهد و بیش از 500 جهزیه در استان خراسان رضوی توزیع شده است.

مدیرعامل بنیاد احسان اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور و بحران‌های اقتصادی آنچه به شدت مورد نیاز است جریان‌های مردمی کمک مومنان و مواسات است که با تدبیر مقام معظم رهبری و به میدان آمدن گروه‌های مردمی و جهادی شکل گرفته است.

گفتنی است، عیدانه احسان در مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان در شهر مشهد 60 هزار بسته معیشتی و پروئتینی توزیع خواهد می‌شود.

انتهای پیام/