شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#معاون وزیر#پرورش اندام

قول معاون وزیر ورزش برای اختصاص زمین ۳ هزار متری به فدراسیون بدنسازی


قول معاون وزیر ورزش برای اختصاص زمین 3 هزار متری به فدراسیون بدنسازی

معاون وزیر ورزش و جوانان در واکنش به درخواست رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام قول مساعد داد تا مساحت زمینی که در اختیار این فدراسیون قرار گرفته است، به سه هزار متر افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، جمشید تقی‌زاده با حضور در ساختمان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام علاوه بر برگزاری نشستی با رئیس این فدراسیون، از بخش‌های مختلف فدراسیون بدنسازی نیز بازدید کرد.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در نشست با عبدالمهدی نصیرزاده ضمن تقدیر و تمجید از اقدامات فدراسیون بدنسازی در روزهای پایانی و برگزاری منظم مسابقات قهرمانی کشور در کیش که بعد از یک وقفه طولانی مدت رخ داد، اظهار داشت: مجموعه وزارت ورزش آمادگی هر گونه همکاری و همراهی را با فدراسیون بدنسازی دارد. این فدراسیون به دلیل مخاطبان زیاد تهدیدهایی هم برایش وجود دارد، اما با توجه به شناختی از نصیرزاده و تیم همراهش دارم، این تهدیدها را می‌توانند تبدیل به فرصت کنند.

همچنین تقی‌زاده در واکنش به درخواست رئیس فدراسیون بدنسازی قول مساعد داد تا مساحت زمینی در مجموعه ورزشی آزادی در اختیار این فدراسیون قرار گرفته، به سه هزار متر افزایش پیدا کند.

عبدالمهدی نصیرزاده نیز در این نشست خطاب به تقی‌زاده گفت: از وزارت ورزش و جوانان،  مسعود سلطانی‌فر و مجموعه معاونان این وزارتخانه کمال تشکر را دارم. به نظرم پیش از این هیچ موقع تعامل بین فدراسیون بدنسازی و وزارت ورزش اینقدر نبوده است. ما در این مدت هر کمک و خواسته‌ای که داشتیم، وزارت ورزش به ما کمک کرده است، به ویژه در بخش کسب کرسی‌های بین المللی، اخذ مجوز برای برگزاری مسابقات و اخذ میزبانی‌های بین المللی که انشاءالله به زودی رخ خواهد داد. حضور شما در روزهای پایانی سال در محل فدراسیون بدنسازی نشانگر توجه ویژه جنابعالی به این فدراسیون است. ما از شما و مجموعه وزارت ورزش تقاضا داریم پیگیری ویژه‌ای برای افزایش سهم ورزش های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی در رسانه ملی داشته باشند.

انتهای پیام/