شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جام حذفی#منصوریان#لیگ برتر#اراک

بازگشت منصوریان به لیگ برتر با آلومینیوم اراک

بازگشت منصوریان به لیگ برتر با آلومینیوم اراک

اراک- علیرضا منصوریان که به تازگی به عنوان سرمربی آلومینیوم انتخاب شده است در اولین بازی توانست در جام حذفی از سد هوادار تهران عبور کند و امیدوار است در لیگ هم شروع موفقی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پس از جدایی از تراکتور بار دیگر با آلومینیوم اراک به لیگ برتر بازگشته و در نخستین بازی لیگ برتری با آلومینیوم مهمان مس رفسنجان است.

کسب امتیاز در رفسنجان برای آلومینیومی که در نیم فصل اول از سد تراکتور و پرسپولیس گذشت دور از انتظار نیست اما تغییراتی که در کادر مدیریتی و فنی این تیم اتفاق افتاد نظم و تمرکز نیم فصل اول را از تیم گرفت و منجر به باخت سنگین ۶ بر یک مقابل سپاهان در اراک شد.

آلومینیوم در دیدار با هوادار تهران در جام حذفی نیز آن انسجام لازم را نداشت و البته با توجه به زمان محدودی که منصوریان در اختیار داشت نمی‌توان به سرمربی نماینده استان مرکزی خرده‌ای گرفت اما هواداران آلومینیوم امیدوارند منصوریان با احیا تیم دست پر از رفسنجان برگردد.

اگر چه امتیاز گرفتن از مس آن هم در رفسنجان کار راحتی نیست و شاگردان ربیعی که هفته گذشته در مقابل سپاهان با گل دقیقه ۱۲۰ گولسیانی با جام حذفی خداحافظی کردند، می‌خواهند با گرفتن سه امتیاز این مسابقه شکست برابر سپاهان را فراموش کنند.

گفتنی است مس هفته گذشته در دربی کرمان با گل گهر به تساوی بدون گل رسید با ۲۴ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد و آلومینیوم ۲۳ امتیازی نیز تیم دهم جدول است.

منصوریان در بازی امروز محمد ایران پوریان و سیدمهدی حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.