شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ایران#بازیکنان

ورمزیار:

باید از استقلال کنونی توقع صدرنشینی داشته باشیم

ورمزیار: باید از استقلال کنونی توقع صدرنشینی داشته باشیم

پیشکسوت آبی‌پوشان با بیان اینکه استقلال طی هفته‌های اخیر روند خوبی داشته است، گفت: با توجه به اینکه بهترین بازیکنان ایران در تیم فعلی استقلال حضور دارند باید از آن توقع صدرنشینی داشته باشیم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال پس از تغییر و تحولات در کادر فنی و حضور فرهاد مجیدی توانست سه پیروزی متوالی به دست آورد و آمار خوبی را از این نظر از آن خود کند.

در همین راستا صادق ورمزیار در مورد مسائل مختلف مانند عملکرد تیم در چند بازی اخیر، خریدهای زمستانی آبی‌پوشان، مشکلاتی مانند باز و بسته شن پنجره نقل و انتقالاتی تیم صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

بازی استقلال مقابل ماشین سازی چطور بود؟

تیم عملکرد خوبی در این دیدار داشت و توانست بازی را به خوبی کنترل کند. در نهایت هم به حقش که سه امتیاز بود، رسید.

استقلال سه بازی با فرهاد مجیدی و سه برد متوالی. این موضوع را چطور می‌بینید؟

تغییرات در کادر فنی به نظر من شوک مناسبی برای تیم بود. بازیکنان به خودشان آمدند و امیدوارم با حفظ همین روند به صدر جدول بازگردند.

به نظر شما مشکل استقلال کادر فنی بود که با تغییر آن، تیم روند صعودی در پیش گرفته است؟

استقلال با کادر فنی قبلی هم ۱۴ هفته صدرنشین بود و امتیازات خوبی را کسب کرد. مشکل به حواشی مربوط می شد که به نظر من به خوبی در حال مدیریت شدن است. امیدوارم مسائل حاشیه‌ای دیگر گریبان تیم را نگیرد.

استقلال می تواند این روند خوب را حفظ کند؟

بازیکنان در مسابقات اخیر به خوبی  فعل خواستن را صرف کردند و با انگیزه مضاعف کار را دنبال می کنند. از طرفی آرامش ایجاد شده در تیم موضوع مهمی است که باعث شده تا تیم ثبات داشته باشد. البته نواقصی هنوز در استقلال دیده می شود که ممکن است در طولانی مدت مشکل ایجاد کند اما نکته مهم در حال حاضر حفظ روند فعلی است.

عملکرد باشگاه استقلال در نقل و انتقالات با جذب سعید مهری، آرمان رمضانی و امین قاسمی نژاد چطور بود؟

به این بازیکنان خوش آمد می گویم و امیدوارم درک کنند که به چه تیمی آمدند و موفق باشند. برخی اوقات بازیکنانی به استقلال آمدند که بهترین های لیگ بودند اما نتوانستند در استقلال موفق شوند. بر عکس این موضوع هم اتفاق افتاده و بازیکن گمنامی آمده و توانسته محبوب شود.

انتقادات از جذب آرمان رمضانی زیاد بود. آیا این بازیکن می تواند بر خلاف پرسپولیس در استقلال موفق شود؟

من در جریان تفکرات کادر فنی و برنامه آنها برای این بازیکن نیستم اما حتما این بازیکن در تفکرات آنها جای داشته که به استقلال آمده است. امیدوارم او نیز بتواند در این تیم موفق باشد.

نکته جالب این است که بر خلاف خیلی صحبت‌ها، هنوز تکلیف پنجره نقل و انتقالاتی مشخص نیست؟

متاسفانه در این چند روز صحبت های زیادی از سوی برخی ها در مورد باز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مطرح شد اما آنها نشان دادند که نمی شود روی حرف آنها چندان حساب کرد. امیدوارم این پنجره به زودی باز شود.

چه آینده‌ای را برای این تیم تصور می کنید؟

به نظر من استقلال بهترین بازیکنان ایران را در حال حاضر در اختیار دارد و پازل تیم تقریبا تکمیل است. ما باید توقع قهرمانی داشته باشیم و بازگشت به صدر جدول دور از دسترس نیست.

منبع: ایرنا