«علی محمد نمازی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با کارآمدی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: تشکیل نهاد اجماع ساز تحت عنوان جبهه اصلاحات ایران توسط شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و با همراهی خاتمی کار ارزشمندی است.

او افزود: به حمدالله کار با تدوین آئین نامه و تشکیل ساختار آن به خوبی پیش رفته است و اگر زمینه برای برگزاری یک انتخابات رقابتی آزاد و سالم فراهم شود، قدم اول و مهم ماموریت تشکل های اصلاح طلب با تبعیت از نتیجه ائتلاف با محوریت جبهه اصلاحات به سامان خواهد رسید.

نمازی در ادامه با اشاره به بحث هایی که در رابطه با کاندیداتوری سید حسن خمینی مطرح شده است عنوان کرد: آیت الله سید حسن خمینی یادگار بیت حضرت روح الله دارای چنین ویژگی و استعدادی هست و اگر وارد عرصه شده و از فیلتر شورای نگهبان عبور کند، کار اصلاح طلبان و جبهه اصلاحات بهتر و به سامانتر پیش خواهد رفت.

او تاکید کرد: تا جایی که من خبر دارم کاندیدا اصلاح طلبان هنوز مشخص نشده است اما حضور کاندیدایی که بتواند، مردم رابه صحنه آورد بسته به تصمیم شورای نگهبان، لغو تحریم ها، بی طرفی صدا وسیما و دیگر تریبون‌های نظام دارد.۷