شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

دلیل اصلی نارضایتی هواداران از عملکرد محمود فکری از نگاه پیشکسوت استقلال

محسن یوسفی: فشاری که از جانب هوادار روی تیم و کادر قبلی بود در حال حاضر کمتر شده است

محسن یوسفی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر قرار باشد مجیدی کوتاه بیاید اوضاع از دستش خارج می‌شود و کار در ادامه فصل برای او سخت می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن یوسفی در خصوص تعییرات کادرفنی استقلال اظهار داشت:

با تغییرات به وجود آمده استقلالی‌ها از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار گرفته اند. فشاری که از جانب هوادار روی تیم و کادر قبلی بود در حال حاضر کمتر شده است و بازیکنان شرایط بهتری را تجربه می‌کنند. اول فصل که استقلال با کادر قبلی شروع به کار کرد هماهنگی بین هیچ کدام از اعضا، از مدیریت و بازیکنان گرفته تا هواداران وجود نداشت و ارتباط بین آن‌ها برقرار نشد.

وی افزود:

فاصله‌ای بین هوادار و مجموعه باشگاه حس می‌شد و این رفته رفته خودش را بیشتر نشان می‌داد. درست است که استقلال بازی دلچسبی انجام نمی‌داد، اما نتیجه می‌گرفت و حتی صدرنشین بود. نمی‌دانم به چه دلیلی؛ اما هم بازیکنان حس خوبی نداشتند و هم هواداران رضایت نداشتند. در حال حاضر رابطه بین بازیکنان و هواداران و کادرفنی برقرار است و در دو دیدار انجام شده حتی اگر به جای برد کار به تساوی می‌کشید اتفاق خاصی نمی‌افتاد!

پیشکسوت استقلال در رابطه با حواشی مربوط به دانشگر در دیدار مقابل پیکان عنوان کرد:

این مشکلات مختص امسال نیست و در ۵،۶ سال گذشته کم و بیش این مشکلات وجود داشته است. برخی بازیکنان فراموش کرده اند چه پیراهنی را به تن کرده اند! بازیکنان باید رفتار حرفه‌ای داشته باشند چرا که این مسائل در نتایج تیم هم تاثیرگذار است. مشکلات همیشه هست؛ اما بازیکن نمی‌تواند به خاطر برخی مسائل مثل مشکلات مالی و… تمرینات را تعطیل کند، این مسائل به تدریج باعث بروز حواشی برای تیم می‌شود.

وی ادامه داد:

مجیدی کار درستی انجام می‌دهد؛ اگر قرار باشد کوتاه بیاید اوضاع از دستش خارج می‌شود و کار در ادامه فصل برای او سخت می‌شود هر چند دانشگر عملکرد خوبی داشته و فوتبالیست قوی است؛ اما باید بعضی از مسائل را رعایت کند. رفتار‌های مجیدی نشان می‌دهد که نسبت به یک سال قبل پخته‌تر عمل می‌کند.

یوسفی در واکنش به شکایت برخی از بازیکنان داخلی از استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان بیان کرد:

متاسفانه در داخل کشور به بازیکنان خارجی توجه بیشتری می‌شود، آن‌ها هم راحت شکایت می‌کنند و به مطالباتشان می‌رسند و دیرکرد پول‌شان را هم دریافت می‌کنند؛ اما بازیکن ایرانی وقتی اقدام می‌کند بخشی از پولش را می‌بخشد و در نهایت باز هم آدم بد ماجرا می‌شود که چرا از باشگاه شکایت کرده است! بالاخره آن‌ها هم بازی کرده اند و حق و حقوق‌شان را می‌خواهند و در این شرایط بد اقتصادی الان اگر پول‌شان را نگیرند دو سال بعد از ارزش پول کاسته می‌شود. شخصا به کسانی که برای دریافت مطالباتشان اقدام می‌کنند حق می‌دهم.